Mariss Skrevet 17. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg klaget på en eksamenskarakter, og gikk en karakter opp. Det nye vitnemålet ble sendt inn til SO, og det stod på siden til SO at det forrige vitnemålet var blitt annullert. Nå når jeg fikk svar på hovedopptaket, stod det at karakterpoeng/poengsum i kvote var på det snittet jeg hadde FØR jeg fikk det nye vitnemålet. Kan det være tilfelle at de har gjort en feil, eller er det bare dette som står oppført selv om de har brukt det nye snittet? Jeg står dermed på 36. og 8. plass på de to sykepleierstudiene jeg ville inn på :-( Hvis det viser seg at snittet stemmer, er sannsynligheten for at jeg kommer inn på studiet jeg er på 8. plass stor? Jeg skjønner jo at førstnevnte er liten sannsynlig... Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 17. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2012 er ganske stor sjanse vil jeg påstå. Vet om flere som har begynt på venteplass nr. 80 + og kommet inn.. Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2012 åå, det hørtes jo lovende ut! Likevel tar de bare inn 70 og 95 elever på de to skolene, så gjør seg jo noen begrensninger i forhold til det. Men jeg krysser fingrene! Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 17. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2012 Hvordan ser man hvilket nr. man er på ventelisten? Ser ikke at det står noe sted på "status"-siden... Er 0,1 poeng bak ønsket studium... *GRØSS* Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2012 Å? På meg står det under "status", deretter under "Venteliste nr." helt øverst til høyre. Sikker på du har sett godt nok etter? Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 18. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Under "status", står det "Venteliste *)". Lenger nede, står det: "*) Studiet blir trolig ikke etterfylt, men du kan fortsette å stå på venteliste hvis du ønsker det." Ser ikke noe ventelistenr. o0 Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 18. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Snakket med skolen jeg har søkt på, nå. De har ikke ventelistenr. fordi det kan virke veldig misvisende. Jeg står på venteliste. Suppleringsopptaket 27. juli, vil avklare om jeg får plass eller avslag. Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2012 Snakket med skolen jeg har søkt på, nå. De har ikke ventelistenr. fordi det kan virke veldig misvisende. Jeg står på venteliste. Suppleringsopptaket 27. juli, vil avklare om jeg får plass eller avslag. Hmm, lykke til uansett! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå