Gå til innhold

Problemer med å logge inn


Anbefalte innlegg

Hei

Hei kjempe problem. Håper noen kan hjelpe meg så fort som mulig..

Saken er at jeg har en Dell XPS 14z. Fikk problemer med windows 7. Alt gikk veldig tregt. Så jeg lagde en gjenopprettingsplate med Dell Datasafe. Jeg gjenopprettet til fabrikkinstallasjon. Alt gikk greit. Men nå får jeg ikke logget meg inn. Det har dukket opp en konto som heter "Annen bruker" istedenfor den jeg lagde. Har prøvd med alle slags brukernavn og passord. Men får ikke logget meg inn. Kan noen hjelpe meg? På forhånd takk...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er ingen konto i windows som heter "annen bruker" / "other user".

Den knappen/teksten er for å bytte login fra det som kommer opp (som siste) hvor du i dialogboksen skriver konto navnet for "den andre brukeren" du lagde eller ønsker å logge inn med.

 

Trykk på annen bruker - skriv inn brukernavnet og passordet du lagde i factory gjenopprettings prosessen.

Lenke til kommentar

Hej

 

 

Ked af at høre, at du har problemer med din Dell, men har aldrig mødt et lignende problem før.

 

 

Mit bedste råd er, at du foretager en ny re-installation af systemer, med din Windows CD.

 

 

Hvis dette ikke afhjælper problemet, er du meget velkommen til at sende mig dit servicetag i en privat besked, så ser jeg på om der evt. er noget jeg kan hjælpe med.

 

Med venlig hilsen

 

 

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...