EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Skrevet 8. juli 2012 Kan b-total gi mer hår? B-total er en type medisin som har B-vitaminer. Jeg har oppdaget at jeg begynner å ha færre hår enn tydeligere men jeg vil spørre for å dobbelskjekke det?
del_diablo Skrevet 8. juli 2012 Skrevet 8. juli 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Human_hair_growth Tja.... B3 og protein hjelper litt, så gjør trening. Sto ikke så frykelig mye på wikipedia.
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Skrevet 8. juli 2012 http://en.wikipedia....man_hair_growth Tja.... B3 og protein hjelper litt, så gjør trening. Sto ikke så frykelig mye på wikipedia. men b-total sa legen?
del_diablo Skrevet 8. juli 2012 Skrevet 8. juli 2012 Fordelen med en komplettpakke er at du også får i deg andre mindre viktige stoffer. Legen sier komplettpakke fordi det er enklere å huske. Tips: Sikt gjerne på 300-400% av GDP på første uka. Ingenting galt med lager.
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 14. juli 2012 Forfatter Skrevet 14. juli 2012 Fordelen med en komplettpakke er at du også får i deg andre mindre viktige stoffer. Legen sier komplettpakke fordi det er enklere å huske. Tips: Sikt gjerne på 300-400% av GDP på første uka. Ingenting galt med lager. ka mene du med en komplettpakke? er det B-total du mener? og hvis jeg gjør i tille til B-totaø s¨kan det hjelp`?
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 Spis laks og brokkoli! Er mye bedre med naturlige b-vitaminer. /hilsen jenta med fantastisk fint hår og ekstremt sterke negler
del_diablo Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 EzioAuditoreDaFirenze: LES! Du kan enten gå i helsekostbutikken og spørre om de har noe med B3, eller du kan ta B-total som inneholder B3. Komplettpakke vil her si "inkluderer også det du skal ha, men resten er sikkert også sunt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå