Gå til innhold

Konkuranse! Hvor mange dager med trening klarer du i strekk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

150 situps, why the hell?

hvorfor ikke?

 

Fordi med mindre du har veldig lyst til å gjøre unødvendig skade på ryggen din er det absolutt ingen grunn til å gjøre 150 situps. Ikke ti heller, for that matter.

Altsaa om man gjor det riktig ser jeg ingen grunn til at det skal skade ryggen paa noen maate. Bra trening for magemusklene er det ogsaa, svir som bare det! Men kunne du forklart meg hvorfor det gjor skade paa ryggen?

Lenke til kommentar

150 situps, why the hell?

hvorfor ikke?

 

Fordi med mindre du har veldig lyst til å gjøre unødvendig skade på ryggen din er det absolutt ingen grunn til å gjøre 150 situps. Ikke ti heller, for that matter.

Altsaa om man gjor det riktig ser jeg ingen grunn til at det skal skade ryggen paa noen maate. Bra trening for magemusklene er det ogsaa, svir som bare det! Men kunne du forklart meg hvorfor det gjor skade paa ryggen?

 

Ser først nå at du er Arsenal-fan, det er en betydelig formildene omstendighet for uvitenhet, så jeg beklager den litt krasse tonen du fikk. Det er en av de dårligste mageøvelsene som finnes, så jeg vil anbefale deg å erstatte den med mer funksjonelle kjernemuskulatursøvelser (alle kan planken, for eksempel).

 

Enkle og korte lesegreier;

 

http://www.afpt.no/?page=126&article=632

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article4025722.ece

  • Liker 2
Lenke til kommentar

150 situps, why the hell?

hvorfor ikke?

 

Fordi med mindre du har veldig lyst til å gjøre unødvendig skade på ryggen din er det absolutt ingen grunn til å gjøre 150 situps. Ikke ti heller, for that matter.

Altsaa om man gjor det riktig ser jeg ingen grunn til at det skal skade ryggen paa noen maate. Bra trening for magemusklene er det ogsaa, svir som bare det! Men kunne du forklart meg hvorfor det gjor skade paa ryggen?

 

Ser først nå at du er Arsenal-fan, det er en betydelig formildene omstendighet for uvitenhet, så jeg beklager den litt krasse tonen du fikk. Det er en av de dårligste mageøvelsene som finnes, så jeg vil anbefale deg å erstatte den med mer funksjonelle kjernemuskulatursøvelser (alle kan planken, for eksempel).

 

Enkle og korte lesegreier;

 

http://www.afpt.no/?...126&article=632

http://www.aftenpost...icle4025722.ece

hahaha, spurs fan? er du det, skal du virkelig legge deg helt flat. Jeg har kjort sittups helt siden jeg ble fodt og har hatt null problemer, serriost daarlig trening? svir som bare faen, og null problemer i ryggen saa jeg foretrekker sittups, men ja planken er ogsaa et godt alternativ :)

Lenke til kommentar

hahaha, spurs fan? er du det, skal du virkelig legge deg helt flat. Jeg har kjort sittups helt siden jeg ble fodt og har hatt null problemer, serriost daarlig trening? svir som bare faen, og null problemer i ryggen saa jeg foretrekker sittups, men ja planken er ogsaa et godt alternativ :)

n=1, bro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å merke at det tar på å trene hver dag i tillegg til all aktiviteten jeg er i til vanlig. Har måttet øke kalorinivået, masserer meg selv hver kveld (haha, selvkjærlighet!) for ømme muskler og har måttet øke søvnmengden med en time. Likevel, det går bra så langt, og jeg er flink til å holde kardioen til akkurat 20 min slik at det ikke blir så kraftig belastning. Keep it coming.

Lenke til kommentar

Merker dere det? Bare bedre for meg da.. konkurransen faller fra sakte men sikkert :hmm:

Endelig kommer det til nytte at jeg har blitt kalt for treningsnarkis de siste årene! Jeg har tidligere trent så godt som hver dag i ca 1-2 år, så dette blir bare kos... for sta (og dum) til å gi meg! :w00t:

 

Hadde det ikke vært gøy med et lite "showdown" mellom deltagerne da? Hvor er det alle holder til egentlig?

Selv holder jeg til i Kongsberg for tiden.

Lenke til kommentar

Merker dere det? Bare bedre for meg da.. konkurransen faller fra sakte men sikkert :hmm:

Endelig kommer det til nytte at jeg har blitt kalt for treningsnarkis de siste årene! Jeg har tidligere trent så godt som hver dag i ca 1-2 år, så dette blir bare kos... for sta (og dum) til å gi meg! :w00t:

 

Hadde det ikke vært gøy med et lite "showdown" mellom deltagerne da? Hvor er det alle holder til egentlig?

Selv holder jeg til i Kongsberg for tiden.

Har dager hvor jeg er sliten hvertfall. Er på dag 18 eller noe på rad, så det går jo greit hittil. 20min med jogging går greit selv på dager med null energi.

Holder til på Gran jeg, på Hadeland :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...