Gå til innhold

Nokia 808 Pureview mot Galaxy S III og iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge Wired har ikke mobilen noe annet enn kameraet å ta til takke med. Resten kjører symbian. Det er jo et direkte motbydelig mobilOS. (Ja, jeg har hatt min andel av Symbian telefoner)

 

http://www.wired.com/reviews/2012/07/nokia-808-pureview/

 

Prisen på 700 dollar i statene er jo det samme som enkelte Micro Four-Thirds systemkamera :-P

 

Da er jo liksom vitsen borte. Nokia taper penger som en ravende full sjømann i Rio også lager de slike bølletelefoner som dette? Ikke rart det går til helsikke.

Lenke til kommentar

I følge Wired har ikke mobilen noe annet enn kameraet å ta til takke med. Resten kjører symbian. Det er jo et direkte motbydelig mobilOS. (Ja, jeg har hatt min andel av Symbian telefoner)

 

http://www.wired.com...a-808-pureview/

 

Prisen på 700 dollar i statene er jo det samme som enkelte Micro Four-Thirds systemkamera :-P

 

Da er jo liksom vitsen borte. Nokia taper penger som en ravende full sjømann i Rio også lager de slike bølletelefoner som dette? Ikke rart det går til helsikke.

 

Disse testene peker i flere retninger, noen har gitt den veldig god karakter mens andre gir dårligere, de gir derfor ett feil inntrykk...

Jeg har hatt mobilen i 3 uker nå og kan ikke si annet enn att jeg er storfornøyd, hadde jeg ikke vært det skal jeg love deg den hadde blitt sendt tilbake på angrefristen ja.. :tease: Kjapt og fint brukergrensesnitt, supert kamera og ellers alt man kan tenke seg av HW funksjoner. Veldig bra byggekvalitet også på den, skjermen har også fått mye skryt.

 

Ja den kjører symbian, men dog sikkert ikke den typen du har prøvd og tenker på... 808 har Belle FP1 som fungerer meget bra :)

 

Joda Nokia taper penger for tiden, men det er nok Lumia satsingen som er hovedårsaken til det, ikke den mobilen vi snakker om her nå. Om du googler litt vil du se att Nokia har store problemer med å få levert nok av 808 i forhold til etterspørselen world wide..

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...