Gå til innhold

[Løst] Hjelp til salg av 16GB ram 1333MHz


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å bruke 14-dagers angrefrist, om du ikke er over fristen og har angrefrist?

!!!!!!!!!!!!

 

Deal.no sa vi ikke kunne sende den tilbake (det sa de 6. dagen) ..? Men nå har det gått over 14 dager.

 

det er fullstendig bullshit så lenge originalemballasjen ikke er åpnet med en gressklipper, de plikter å ta den tilbake hvis varen fremstår som ny. Hva oppga de som grunn for at dere ikke kunne benytte angrefristen?

Endret av handir
Lenke til kommentar

Hva med å bruke 14-dagers angrefrist, om du ikke er over fristen og har angrefrist?

!!!!!!!!!!!!

 

Deal.no sa vi ikke kunne sende den tilbake (det sa de 6. dagen) ..? Men nå har det gått over 14 dager.

 

det er fullstendig bullshit så lenge originalemballasjen ikke er åpnet med en gressklipper, de plikter å ta den tilbake hvis varen fremstår som ny. Hva oppga de som grunn for at dere ikke kunne benytte angrefristen?

Vi åpnet ballasjen ja (ikke med gressklipper). De sa også at de skulle prate med sjefen og ringe tilbake.
Lenke til kommentar

kjøpte dere som firma må dere forholde dere til avtaleloven, men kjøpte du som privatperson er det 14 dagers angrerett, og da er det bare å kreve;)

-.- For sent nå, men da vet jeg det til neste gang.

 

Men over til førstepost.

Dersom selger overhodet ikke har opplyst om angreretten, har du ett års angrerett, jf. angrl. § 18. Endret av Pixma
  • Liker 1
Lenke til kommentar

kjøpte dere som firma må dere forholde dere til avtaleloven, men kjøpte du som privatperson er det 14 dagers angrerett, og da er det bare å kreve;)

-.- For sent nå, men da vet jeg det til neste gang.

 

Men over til førstepost.

Dersom selger overhodet ikke har opplyst om angreretten, har du ett års angrerett, jf. angrl. § 18.

Da får jeg ringe de igjen da:P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...