Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å "by på seg selv"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det uttrykket er jo åpent for tolkning, men det betyr vel i stor grad at man er åpen. At man er villig til å gjøre noe, prøve noe nytt, vise hvem man er, at man bruker det man har av humor og personlighet, og at man i stor grad bidrar med noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Scenario;

Jeg er kjempemorsom. Jeg er hilarious.

1)Jeg er på peppes med ett par folk. Jeg er ganske stille, sier ikke stort å slapper bare av, ler av det de andre sier, svarer av og til og er litt shy.

2)Jeg er på peppes med ett par folk. Når situasjonen passer seg, slår jeg inn ett par vitser, jeg forteller en bra historie, og tar stor del av samtalen. Jeg får vist frem jeg er, til mine følgesvenner.

 

1=Byr ikke på seg selv

2=Byr på seg selv

 

Håper dette forklarte!

Lenke til kommentar

Jeg tolker det som at når man byr på seg selv, så er man utadvent og forteller om seg selv.

En fotograf som byr på seg selv vil fortelle om hva han driver med, kanskje vise noen bilder, og sånt.

En fotograf som ikke byr på seg selv, vil holde alt for seg selv og ingen vet at han er fotograf med mindre noen spør han direkte.

 

Det finnes selvfølgelig mellomting her.

Det kan selvsagt være så ekstremt at når noen er innom temaet fotografi så gir likevel ikke personen noe utrykk for at han er fotograf. Jeg har selv vært litt sånn når noen snakker om ting jeg driver mye med.

Byr litt mer på meg selv nå til dags.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...