Gå til innhold

Mangler 300 til To Tårn DVD :'(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dude, hvis en først skal forhåndsbestille noe, så bestill den special "kommerinovember40minutterlengre" versjonen...amatør :p
Hva i? Er han en ammatør fordi han ikke bestilte den special " kommerinovember40minutterlengre " versjonen :roll:

 

Jupp! :woot:

 

Har skaffet meg to tårn, på en måte som det ikke er helt lov å snakke om her, slik at jeg slipper å kjøpe den kjipe versjonen! Venter til november med å bruke penger! :woot: 8)

Lenke til kommentar
Hey!

 

Lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite problem jeg har... Jeg må ha 300 penger snarest! jeg har forhåndsbestilt To Tårn, men drukket opp pengene  :oops:  

Så er det noen som vet om noen lure tiltak for å skaffe 300 (275) kroner innen en uke..

Du kan jo starte et pyramidespill på forumet...

Lenke til kommentar
dude, hvis en først skal forhåndsbestille noe, så bestill den special "kommerinovember40minutterlengre" versjonen...amatør :p
Hva i? Er han en ammatør fordi han ikke bestilte den special " kommerinovember40minutterlengre " versjonen :roll:

 

hehe, ja jeg mener iallefall det...hvis man er så ivrig at man forhåndsbestiller no, så regner jeg med at man er entusiast..og da så = amatør i dette tilfellet :)

Lenke til kommentar
Hey!

 

Lurer på om noen kan hjelpe meg med et lite problem jeg har... Jeg må ha 300 penger snarest! jeg har forhåndsbestilt To Tårn, men drukket opp pengene :oops:

Så er det noen som vet om noen lure tiltak for å skaffe 300 (275) kroner innen en uke..

 

Hvis du ikke kan avbestille:

  • Pant ALT du finner

Ikke kjøp unødvenige saker som brus, potetgull, osv

Skru av lyset når du ikke er i det rommet :p

Spør ALLE (du kjenner(?)): "oi, mangler 10kr til lunch, har du noe å avse?"

ikke kjør for fort, eller kjør på rødt! bot er ikke gøy!

 

Lykke til, ellers har du sikkert noe du kan selge (på datan)...

Går ut i fra at siden du faktisk KJØPER TT, så er du ikke av typen som laster ned, brenner og selger... Menne... $$$$

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...