Gå til innhold

? Windows Phone 7.5 vil leve videre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. pnkt 6. er jeg iallfall ikke bekymret for. Nokia er utrolig flink å komme med oppdateringer jevnlig på sine mobiler. Se bare på N8 den er omtrent 2 år gammel og får fremdeles oppdateringer, det står det respekt av :)

 

Er ellers enig; det er ingen andre OS enn Belle som kan håndtere HW av denne kaliber pr idag... Jeg har selv 808 og må si den jobber meget smooth og raskt selvom den har enkjerne 1,3MHz prosessor, det er pga OS krever lite prosessorkraft, går som en drøm :)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Er ellers enig; det er ingen andre OS enn Belle som kan håndtere HW av denne kaliber pr idag... Jeg har selv 808 og må si den jobber meget smooth og raskt selvom den har enkjerne 1,3MHz prosessor, det er pga OS krever lite prosessorkraft, går som en drøm :)

Hvordan kan du ha en Nokia 808 når den ikke har kommet til Norge ennå?

Er du mobil smugler eller har du kjøpt en falsk en på internett. :hmm:

Lenke til kommentar

Er ellers enig; det er ingen andre OS enn Belle som kan håndtere HW av denne kaliber pr idag... Jeg har selv 808 og må si den jobber meget smooth og raskt selvom den har enkjerne 1,3MHz prosessor, det er pga OS krever lite prosessorkraft, går som en drøm :)

Hvordan kan du ha en Nokia 808 når den ikke har kommet til Norge ennå?

Er du mobil smugler eller har du kjøpt en falsk en på internett. :hmm:

 

Jo den er kommet til Norge!!

Jeg fikk min på torsdag, bestillte fra Dustin Home. De fikk inn kun 3 stk på tirsdag så veldig begrenset antall ja... Rå mobil iallfall :)

Du kan lese mine erfaringer av den her:

 

http://www.diskusjon...post&p=19404207

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

At Nokia satser på gammelt os er ikke noe nytt.Har ikke hørt at WP8 krever mer resusser enn WP7.5.Ser ut som at Nokia ikke liker WP8 og derfor tviholder på WP7.5.

 

Absolutt alt du skriver er jo totalt baklengs og så feil det kan få blitt.

 

Men du må gjerne tro det du vil tro.

Symbian er vell det første smart mobil OS som kom som Nokia forsatt utvikler.

Å si at Symbian er nytt er tull. :yes:

 

Og at alle andre produsenter som lager WP mobiler har formidlet at de kommer WP8 mobiler.

Unntatt Nokia som sier at de vill forsatt satse på WP 7.5 mobiler.

 

Nokia har formidlet at de kommer med Windows 8 nettbrett men ikke Windows Phone 8 mobiler

 

Beklager vist du er Nokia Fanboy men dette er det jeg har hørt/lest.

 

Troll. :tease:

 

Alt du har "hørt" og "lest" er bare tøys. Les på alle verdens teknologiblogger, så forstår du litt mer :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...