Gå til innhold

'Modernist Cuisine' i Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er.... litt... større enn jeg trodde. Var en utfordring å pakke ut. Kanskje i overkant ambisiøse oppskrifter også, men finner helt sikkert noe oppnåelig. :)

 

Grattis og velkommen i klubben! Det er mye som er gjennomførbart av oppskrifter. Spesielt hvis du har sous-vide utstyr. Ta en titt i denne tråden på egullet for inspirasjon. Mac&Cheese og gulrotsuppe ser ut til å være de mest populære å begynne med. Hvis du føler skapet mangler ingridienser er modernistpantry.com et fint sted å handle.

 

Kristian

Endret av democomputer
Lenke til kommentar

Den er.... litt... større enn jeg trodde. Var en utfordring å pakke ut. Kanskje i overkant ambisiøse oppskrifter også, men finner helt sikkert noe oppnåelig. :)

 

Grattis og velkommen i klubben! Det er mye som er gjennomførbart av oppskrifter. Spesielt hvis du har sous-vide utstyr. Ta en titt i denne tråden på egullet for inspirasjon. Mac&Cheese og gulrotsuppe ser ut til å være de mest populære å begynne med. Hvis du føler skapet mangler ingridienser er modernistpantry.com et fint sted å handle.

 

Kristian

 

Har allerede lest den tråden, men har ikke sous-vide, noe som er jækla kjett siden det virker som det trengs i nesten hver eneste oppskrift. Tror ikke jeg har funnet en kjøttoppskrift som gjøres uten sous-vide.

 

Hadde forhåpninger til at jeg ville kunne lage litt forskjellig uten sous-vide, så må innrømme jeg er litt skuffa. Kommer nok til å bruke bøkene for å lære om teknikker. Gleder meg til 'at Home' kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...