vikingkylling Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Jeg er neppe eneste som liker å prøve meg på diverse Achivements i Diablo 3, så tenkte det var på tide å lage en tråd for det. Her kan vi diskutere alt som har med achivements i Diablo 3 å gjøre. Skry av dine, diskuter hvordan man kan få flere og så videre. Har på følelsen mange mener spillet utelukkende handler om å fullføre Inferno, så hadde vært morsomt om dere kunne bevise at jeg tar feil. Mine achivements så langt: Er bare 45% ferdig, men har ingen Hardcore achivements ennå, og få Challenges og Class achivements. (Class achivements kan være fordi jeg bare har Witch Doctor i Act 1 Nightmare, og selv om Demon Hunter er i Act 2 Nightmare og Monk i Act 1 Hell spiller jeg nesten bare Barbarian og Wizard nå.) To achivements jeg er litt stolte av er disse to: Kanskje ikke de 'beste' achivementsene, men moro å se dem tikke inn.
nagina Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Noen med flere? ;p har kun spilt monk og barbarian, så mangler de 3 andre classes.
fuuma Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Har da noen achievements, har ikke jaktet etter noen og har spilt minimalt med hc.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 3k her også. Har skaffet de fleste bøkene, noe som gikk fort, ikke prøvd å skaffe noen andre. Noen få nye banners virker ikke så veldig fristende.
vikingkylling Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Skrevet 22. juni 2012 Mitt hittil største achivement er å droppe alt som har med Diablo 3 å gjøre utenfor selve spillet. Har aldri opplevd making til syting og klaging i noe som helst annet spill før, og det sier ikke lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå