TMB Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Hei. Finnes det noen slags enhet man kan plugge på en vanlig ethernet-kabel som kommer fra router, som sender ut Wifi-signaler? Spør fordi det har seg slik at router står i 2. etg og det er til tider ganske dårlige signaler på Wifien nede i 1. etg. Det er dog strekt kabel fra router ned til 1. etg. som jeg kunne ha brukt. Det er snakk om en laptop så å bruke selve kabelen direkte i maskinen er ganske uaktuelt. Takk!
TMB Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Skrevet 18. juni 2012 (endret) Jo, kanskje det? Derfor jeg spør Har en gammel Linksys-router liggende, kan den brukes? En WRT54GC Endret 19. juni 2012 av TMB
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Det går fint an å bruke en router som trådløst aksesspunkt. Følg linken til nettverkstips i signaturen min.
droidy Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Hei. Finnes det noen slags enhet man kan plugge på en vanlig ethernet-kabel som kommer fra router, som sender ut Wifi-signaler? Spør fordi det har seg slik at router står i 2. etg og det er til tider ganske dårlige signaler på Wifien nede i 1. etg. Det er dog strekt kabel fra router ned til 1. etg. som jeg kunne ha brukt. Det er snakk om en laptop så å bruke selve kabelen direkte i maskinen er ganske uaktuelt. Takk! ..og det "bor" folk i 2. etasje, som også benytter Internett eller? Hvis ikke kan du bare flytte ruteren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå