Gå til innhold

Online spillmodus.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt om noen FPS spill som har prøvd på dette, husker ikke navn, men husker det endte med at PC spillere overkjørte de på konsoll.

 

Quake 3 hadde crossplay funksjon på Dreamcast og PC. Dette ente opp med at PC spillerene gruste joystickkidsa ja. Bungie prøvde også ut dette på Xbox men endte med å kansellere hele greia siden joystick ble igjen knust av mus/tastatur.

 

Kan legge til at Portal 2 støtter crossplay mellom PS3 og PC. Hvis man kjøper spillet på PS3 får man også med key til å aktivere på Steam så det er en sweet deal. Team Fortess 2 har(hadde hvertfall mellom PC/Console) også crossplay mellom OSX, Win og X360/PS3.

 

Btw i like your avatar WoW :3 Twinsen 4 life!

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Ja tror det var Bungies spill jeg tenkte på, var det en av Halo spilla?

 

LBA for life ^^, får kjøpt det på GOG btw

 

Yup var Halo 1 så vidt jeg husker.

 

Vet^^ Har allerede kjøpt dem. Håper på remake og LBA 3 prep nå :D LBA 1 remake er hvertfall confirmed av devsa :)

Lenke til kommentar

Jeg har hørt om noen FPS spill som har prøvd på dette, husker ikke navn, men husker det endte med at PC spillere overkjørte de på konsoll.

 

Du tenker kanskje på Shadowrun? Det kom ut på PC og XB360, og lot folk på de to plattformene spille mot hverandre. Bare synd spillet stinket og ingen spilte det. :p

 

Denne artikkelen "from a reliable source" (hm...) forklarer litt av hvert:

 

http://www.oxm.co.uk/21262/xbox-vs-pc-scrapped-because-of-imbalance/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...