Gå til innhold

Din største/styggeste skade noensinne?


JAYZ

Anbefalte innlegg

Hei

 

Hvor, hvordan og når foregikk den største skaden/ulykken du har opplevd eller vært innblandet i?

 

Hvilke ulemper har det medført?

 

 

Jeg har aldri brukket noe, kun skåret med kraftig på tommelen da jeg presset glasset ut av en klokke. Glasset sprakk og vips - måtte sy. Stort arr.

 

Make this tråd big

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Kjørte inn i en motkommende bil ved forsøk på forbikjøring på MC. Venstre ben fikk ganske hard medfart knakk, (dekselet på motorblokka på venstre side ble også revet av), heldigvis klarte jeg å styre unna fronten på bilen ellers hadde jeg blitt most.

 

Mirakuløst nok veltet ikke motorsykkelen så jeg fikk "parkert" den litt lenger fremme. Jeg kunne ikke gå av sykkelen da benet var temmelig ferdig, så jeg måtte kaste meg av sykkelen. Fikk også stoppet en bil som jeg ba ringe sykebilen. Han stod bare sjokkert og stirret på meg og benet mitt, så jeg måtte skrike til ham. Det var i og for seg ingen utfordring pga smertene.

 

I ettertid er det mer metall enn ben i venstre ben, men det fungerer (nesten) like fint som før. Utrolig hva de får til i dag.

Lenke til kommentar

Ble kastet av offroad sykkelen min i nedoverbakke på grus i ca 50 km/t. Endte med hull i hodet, knukket kragebein, ødlagt albue, svært kjøttsår på underarmen. Skulderen og albuen min pleier å låse seg etter dette ^^

 

Ellers er det største arret mitt etter at jeg fjernet en svulst fra overarmen min, ca. 15 cm kirugikutt. Mangler og deler av tricepsen min ettersom at svulsten var vridd seg inn i muskelen.

 

Ellers bare noe små rask som vrikka ankler, hull i hodet, knukke kragebein etc.

Lenke til kommentar

Ble dyttet ned fra et bord (dette var i 2. klasse på barneskolen), og traff gulvet med bakhodet først. Ble bevisstløs med en gang, og deretter i koma i to dager.

Gulvet var hardt som betong.

 

Fikk en sprekk i hodeskallen på drøye 15 cm, og legene fryktet hjerneblødning. Måtte da stifte igjen hodeskallen. Mamma husker at jeg ikke hadde pupiller eller noen ting, bare at øynene mine var nesten helt hvite.

 

Gikk heldigvis bra, men tror jeg var meget heldig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...