Gå til innhold

Søker spillkompis PC co op.


Anbefalte innlegg

Hei jeg heter Erlend er 25 år og bor i Bergen. Regner meg selv som en hyggelig og samarbeidsvillig person og søker folk å spille PC (eventuelt også PS3) spill med ettersom de jeg pleier å spille med er mindre og mindre aktive på spillfronten.

 

Jeg har skaffet meg mange spill på steam og mange har mulighet for co-op og er generelt ute etter å game sammen med andre spillentusiaster. Spiller også mye Battlefield 3 og TF2 for tiden.

 

Skjekk ut hvilken spill jeg har på steam profilen min:

http://steamcommunit...561197976249569

 

Jeg har fulltidsjobb, men spiller mye utenom arbeidstiden og ser helst at de jeg spiller med er noenlunde på samme alder (iallefall 20+).

Du trenger ikke være noen spillekspert, men ha gjerne litt peiling på spill.

 

Legg meg til på steam hvis du er Interessert. Navnet er Engoni og steam id: STEAM_0:1:7991920

Endret av Sprettball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey Erlend.

 

Ser du spiller Bf3 og at du søker folk du vil spille med.

Ta en titt på denne lenken her: http://www.diskusjon...owtopic=1440752

Håper å høre fra deg!

 

Takk for svar. Fristende tilbud, men tror ikke jeg har tid til å delta aktivt i en klan ettersom jeg har arbeidstider både tidlig og sent på dagen. Spiller også bare spillet i perioder, av og til hele uken og av og til ingen av dagene i uken.

Er mer ute etter ett par tre folk og spille litt forskjellige spill med i tillegg til Battlefield innimellom.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Veldig godt utvalg med gode gamle klassiske spill du har, akuratt som jeg liker. Men desverre er jeg ikke i nærheten av å være 20 års alderen. Liker spill lagd på 1990 tallet til rundt 2004-2006. Oldschool for å si det mildt.

 

F. eks:

Deus Ex

Command & Conquer serien & red alert 1,2 (favoritt er yuri's revenge) og litt 3 (ikke så bra siden ea tok over westwood studios)

Dune

Civilization

Quake

Stronghold

Worms

Portal

Jurassic Park

Medal of Honor

PS1 spill somregel :)

Chrono Trigger

Doom

Wolfenstein

Max Payne

Diablo

Endret av Soiarn
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

La deg til på steam. Går under samme nick som her på forumet.

Heter Erlend og kommer fra bergen jeg også, så dette må jo bare bli helt kanon. Virker som om vi har en god dose spill til felles på steam.

 

Ellers er jeg 28 år, er gift, har unger og studerer. Alt det andre kan vi ta over skype eller noe slikt.

Endret av Master_Corruptor
Lenke til kommentar

La deg til på steam. Går under samme nick som her på forumet.

Heter Erlend og kommer fra bergen jeg også, så dette må jo bare bli helt kanon. Virker som om vi har en god dose spill til felles på steam.

 

Ellers er jeg 28 år, er gift, har unger og studerer. Alt det andre kan vi ta over skype eller noe slikt.

 

Vits å søke spiller når du sletter folk rett etter de har added deg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vits å søke spiller når du sletter folk rett etter de har added deg?

 

Lite nødvendig å dra noe så off topic inn her. Dette kunne du tatt på privat melding til meg.

Jeg fjernet deg fra listen da du bare var interessert i å spille call of duty. Jeg har ikke call of duty og hadde ingen planer om å skaffe meg det heller.

 

Det var ikke meningen å såre deg på noen måte og jeg beklager virkelig om jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Lite nødvendig å dra noe så off topic inn her. Dette kunne du tatt på privat melding til meg.

Jeg fjernet deg fra listen da du bare var interessert i å spille call of duty. Jeg har ikke call of duty og hadde ingen planer om å skaffe meg det heller.

 

Det var ikke meningen å såre deg på noen måte og jeg beklager virkelig om jeg gjorde det.

 

Nei, altså det går bra, det var bare at du kunne i hvertfall sagt i fra. Ikke mer enn det, så jeg bare trudde du søker spill venner bare for å kødde med dem liksom... Hadde også mange andre spill enn cod som du sikkert også hadde, men men.. det ble ikke noe av det

Endret av JDC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...