Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

studentrabatt


Anbefalte innlegg

jeg er student nå til høsten og sitter nå å ser på studentrabatter, men jeg vet ikke helt om den jeg har sett på er noe bra. har sett på studentkortet og syns det er ganske greit, jeg bare lurer på om det er noen som kan komme med litt forslag på de som er bra, og kanskje bedre iforhold til studentkortet. jeg kommer til å kjøpe meg en Mac, så om det er inkludert er det supert! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er student nå til høsten og sitter nå å ser på studentrabatter, men jeg vet ikke helt om den jeg har sett på er noe bra. har sett på studentkortet og syns det er ganske greit, jeg bare lurer på om det er noen som kan komme med litt forslag på de som er bra, og kanskje bedre iforhold til studentkortet. jeg kommer til å kjøpe meg en Mac, så om det er inkludert er det supert! :-)

 

Skal du først være pengebevisst, styr for Guds skyld unna Mac. Det er få produkter som gir en mindre for pengene... Studentkortet er bra, og du får 8-10 % rabatt på Mac via det i alle fall:

http://www.studentkortet.no/fordeler/Apple-ekstra-studentrabatt/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ja det er vell kanskje ikke det billigste jeg kunne kjøpt, men er så lei av pc og merker at de jeg har vært borti nå blir så fort treige og jeg vil prøve noe nytt, skal jobbe hele sommeren og tjene penger til Mac og får leilighet til 1250 i mnd, så blir ikke noe svært fattig, men er ikke akkurat som å bo hjemme! men rabatter er noe jeg har rett på som student så da vil jeg nytte meg av dette.

Lenke til kommentar

Leilighet til 1250 kroner i måneden? Hvor i all verden er dette?

 

Om du får 10% rabatt på en Mac, så bør du være fornøyd med det. Riktig nok hadde Elkjøp et tilbud i fjor høst, der man fikk 20% på massevis av PC-er - inkludert MacBook Pro. Dette var da for alle, og ikke var bare studenter.

 

Mac er forresten et PC-merke, bare så du vet det.

Lenke til kommentar

leiligheten koster egentlig 2500 i mnd, men deler med kjæresten så da blir det bare halvparten.

 

er selvfølgelig fornøyd med 10%, men jeg bare lurte på andre generelt, om noen hadde erfaringer eller noe. vil ikke melde meg inn i noe som egentlig ikke er noe bra, men at det helst skulle være med apple rabatt så jeg kunne kjøpe meg en Mac :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...