Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Blir invadert av skadedyr......


Anbefalte innlegg

Har noen ubudne gjester i heimen her som jeg så gjerne skulle blitt kvitt.

De ligner litt på melbille, sånn brun eller svart...

 

Har hatt de boendes siden i fjor (da jeg oppdaget de). Har kastet alt i skap av matvarer, vasket og støvsugd og ordnet skikkelig. Men de kommer STADIG igjen. Noen som vet om noen midler så de blir helt borte? Hvis ikke er jeg nødt for å ringe skadedyr service eller noe....

 

Orker ikke gå rundt å være redd for at de kryper rundt her. Der de er observert oftest er soverommet og stuen. Dette er over 1 etg,

 

 

rediger:

 

eventuelt andre steder de kan komme fra?

 

Blir evig takknemlig for tips og råd, så håper for guds skyld at noen av dere har opplevd det samme! :)

Endret av Bea♥
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Du skriver "skadedyr" i din tråd. Uten en mer eksakt beskrivelse og helst et godt bilde, er det umulig å vite om det er et skadesyr, eller et annet "insekt"/dyr.

 

Jeg vet ikke hvor du bor (bykjerne, eller i landlige omgivelser), men det er ofte noen kryp rundt oss, i våre boliger. Og de fleste er helt ufarlige! Noen veldig få kan være "farlige" for oss, men noen kan være farlige farlige for bygget! Eks. stokkmauer. I landlige omgivelser er det ofte flere insekter/dyr, som kommer inn i boligene.

 

Du kan forsøke metoden som BrigerCaC, eller kjøpe et insektsmiddel. Men skal du få adekvate råd her, må du vise frem gode bilder, som viser insekte på en god og tydelig måte. Da har vi noe å forholde oss til og kan kanskje gi tips. Ellers må du kontakte et firma, som driver med skadedyrs bekjempelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...