Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Min første post her på forumet, som jeg fant takket være en venn, og jeg lurte på hvilken gaming laptop jeg bør kjøpe?

 

Tidligere har jeg hatt en asus k16c som jeg var svært fornøyd med, den har levd lenger enn mine tidligere maskiner og kjørt mange spill, tilogmed nye, ganske bra.

 

Men nå er den død =( Hvil ifred min gamle asus!

 

Så nå trenger jeg ny, og jeg har sett på en del forskjellige, men jeg stusser litt på et par modeller og lurte på om noen hardware eksperter kunne gi meg noen råd? =)

 

Hittil står det mellom Asus G55VW, En custom multicom med omtrent samme specs men med 240 SSD isteden, eller Aces Aspire V3 PC V3-771G.

 

Hittil har jeg konkludert med at asusen har bedre kjøling og er tilpasset gaming, men med multicom får jeg omtrent samme pc bare med en SSD, men med acer sin maskin får jeg det samme bare med 1 TB harddisk og i tillegg en SSD!! =O prisene er ikke så forskjellige heller det kommer på omtrent det samme.

 

Så mitt spørsmål er såklart, hvilken bør jeg velge?

Jeg skal game så jeg heller litt mot asus, men hva med de andre maskinene? De duger specsmessig til gaming, men er de bra maskiner? og bra egnet til mitt bruk? som er film og gaming :p

 

Takker på forhånd for alle råd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...