Gå til innhold

Whats eating fergeansatte i HSD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere da jeg leste dette oppslaget første gangen, det er jo til å både le og grine av.

 

Man skulle tro at denne gjengen, mer enn andre, virkelig burde forstå alvoret i noe sånt. Helt sprøtt at de har en sånn fest samtidig som rettsaken mot de tidligere ansatte pågår. Det er vel det man kan kalle et spadeslag i ansiktet.

 

Jeg svømmer heller neste gang - HSD har jo tydeligvis en kultur som ligner litt for mye på oss studenter.

Kan ikke skjønne hvordan ting skal gå bra for HSD nå, det brenner på dass for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Jeg svømmer heller neste gang - HSD har jo tydeligvis en kultur som ligner litt for mye på oss studenter.

 

Evige studenter er det jo et uttrykk som heter. Kanskje det er det de er, de fergeansatte i HSD? I såfall er det jo greit å ta seg ei kule i ny og ne.

 

Total ansvarsfraskrivelse er jo som kjent en egenskap de fleste studenter tilegner seg i løpet av studietiden.

 

DrE

Lenke til kommentar
Det er noe eget med Hordalendingenes drikkekultur. Har slekt der selv og kjenner godt til hvordan det er

Tror det er mer sjømenn sin drikkekultur det kommer an på. Har hørt at det ikke er så uskyldsrent i Sogn og Fjordane/ Møre og Romsdal heller, for eksempel. At det dukker opp slik i HSD tror jeg faktisk er mest tilfeldigheter

Lenke til kommentar
Det er noe eget med Hordalendingenes  drikkekultur. Har slekt der selv og kjenner godt til hvordan det er

Tror det er mer sjømenn sin drikkekultur det kommer an på. Har hørt at det ikke er så uskyldsrent i Sogn og Fjordane/ Møre og Romsdal heller, for eksempel. At det dukker opp slik i HSD tror jeg faktisk er mest tilfeldigheter

 

Det må jo være en grunn til at den nye hurtigferga mellom Tau og Stavanger parkerte fronten i en bro bare dager etter den ble satt inn i sambandet... Resultatet ble at ferga nå har gått for halv maskin i flere måneder, til alles store ergrelse. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger de har kjørt rett i kaia også :-)

 

Vel, jeg arresterer meg selv i å antyde at de ikke har rent mel i posen... De er jo tross alt uskyldige til det motsatte er bevist.

 

DrErling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...