Gå til innhold

Acer Travelmate 804CLi


sjaban

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har vurdert lenge nå, og tror at jeg skal kjøpe meg denne her! Siden den har så å si alt! Og er "billig" da! Får rundt 7000 kroner i rabatt siden jeg kjenner en som jobber med det!

 

Men det jeg virkelig lurer på er om det er noen der ute som har denne maskinen allerede? Åssen virker den?

 

http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...51&l=2&lantall=

 

Sjekk den pcen! Syns den er veldig bra! Og når jeg da får denne her for bare 18 500 kr! Så er det ikke snakk om at jeg skal velge noe annet! Som f.eks det svære drittet av laptop som selges på elkjøp! Den toshiba'en med 17" til 20 000! Bare vanlig p4! Og veier liksom nesten 5 kg!!!

 

Det er nesten dobbelt så mye det som denne her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må du slutte.

 

1. Acer TM 803 LMi er et bedre kjøp. DVD-brenner til en lavere pris.

 

2. Ikke sammenlign en pc med 17 " skjerm (Toshibaen) med en bærbar med 15 ". Dette er jo bare tull. Dette er jo pcer med helt forskjellige konsepter og smak/behov definerer hvilken av disse bærbare som er best for den enkelte.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet at det er bare er tull! Ville liksom bare si at dette er en mye bedre pc enn toshibaen! Er visst mange her som syns at den er bra! Og de andre billige pcene på elkjøp!

 

Men nok om det da!

 

Jeg har sjekka 803MLi også! Men den får jeg får 17500! Altså tusen mindre! Men da med bare 1,6 centrino og bare 40 g! Mens 804CLi var med 1,7 og 60 g! Syns ikke den tusen lappen mindre er verdt det! Pluss at jeg ikke bruker dvd brenner så mye! Er ikke så veldig viktig med en dvd brenner nå! Har en stasjonær hjemme med dvd brenner, så det holder nok i masse vis!

Lenke til kommentar

Utfra at du har DVDbrenner blir det jo annerledes. Selv har jeg ikke dette og foretrekker derfor en 803 LMi til kr. 21.754. hos www.vsdata.no Her koster en 804 LCi kr. 23.931 og da blir jo prisforskjellen større. Hadde kanskje gått for en 804 LCi om den hadde kjappere harddisk. Både 40 GB og 60 GB diskene har hastighet på 4.200 rpm i følge www.mpx.no og www.vsdata.no Har forespurt begge butikker om dette.

Lenke til kommentar
Ja jeg vet at det er bare er tull! Ville liksom bare si at dette er en mye bedre pc enn toshibaen! Er visst mange her som syns at den er bra! Og de andre billige pcene på elkjøp!

 

Men nok om det da!

 

Jeg har sjekka 803MLi også! Men den får jeg får 17500! Altså tusen mindre! Men da med bare 1,6 centrino og bare 40 g! Mens 804CLi var med 1,7 og 60 g! Syns ikke den tusen lappen mindre er verdt det! Pluss at jeg ikke bruker dvd brenner så mye! Er ikke så veldig viktig med en dvd brenner nå! Har en stasjonær hjemme med dvd brenner, så det holder nok i masse vis!

 

Går! du! på! speed! eller!?

Lenke til kommentar

Hadde jeg hatt veldig lyst på en dvd brenner i tillegg så hadde jeg kanskje tatt 803MLi! Men jeg har ikke noe hastverk ennå! Så jeg skal vente en stund, i tilfelle de kommer ut med nye modeller, noe de helt sikkert gjør før jul!

 

Men til nå, så har jeg lyst på en 804CLi! Men jeg føler liksom at jeg ikke har så mye bruk for dvd brenner ennå! Er jo greit å ha når det først kommer med! Etterhvert så er det kanskje nyttig med dvd brenner! Greit at du kan lagre mye mer på en dvd cd!

 

Er det noen som vet om Acer kommer ut med noen nye modeller snart?

Lenke til kommentar

Så over, og du har ikke avsluttet en eneste settning med punktum, kun utropstegn eller spørsmålstegn. :D

 

804 er en veldig god maskin, kjøp i vei. Har selv en 803 og er knallfornøyd.

 

Ang det med rotasjonshastighet på 804 med 60 gb hd skrev acer en tid tilbake at 5400rpm kun var tilgjengelig på modeller med 60gb, ikke 40. Om dette betyr at det er standard eller opsjon vet ikke jeg, men det skal iallefall være mulig å kjøpe en med 5400, iallefall hvis du handler utafor butikk som du nevnte...

Lenke til kommentar

Hele 8xx-serien til Acer er jo bra, så det blir vel egentlig bare et spørsmål om hva man har bruk for og hvor mye bols man gidder å spytte inn i det...

Selv har jeg en 803LCi og er knallfornøyd... Tror ikke jeg hadde fått så veldig mye mer ut av 20 GB ekstra eller DVD-brenner, men dette blir jo smak og behag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...