Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny laptop, bsod, "applying update operation [number] of 43000"


Anbefalte innlegg

Nettopp fått min nye HP Pavilion dv6, og etter et par timer fikk jeg plutselig en bluescreen (glemte å skrive av feilmeldingen). Restartet pcen, først var det svart så dukket windowslogoen opp og det sto "applying update operation [number] of 43000". Den kom til ~15000 elr noe, og den kom til velkomstskjermen og den startet som vanlig (fikk en melding på skrivebordet: "windows has recovered fro man unexpected shutdown").

 

Hva skjer??? Har avinstallert noe bloatware og installert chrome, speccy, avg free, ccleaner, daemon tools lite og en (ulovlig? kanskje?) versjon av civilization 3 (som jeg har installert på alle andre pcer jeg har eid, det har gått smertefritt).

 

Noen med noen ideer om hva som skapte bsod'en? Still gjerne spørsmål

 

Bendik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på hjemmesiden til produsenten, last ned DRIVERENE da du kan slettet disse når du fjernet bloatwaren :)

 

 

Jeg la inn en hel ren installasjon på min bærbare(ASUS) og da fikk jeg en del problemer helt til jeg installerte driverene som hørte til pcen. Bare driverene, ikke programmene :)

Lenke til kommentar

Én blåskjerm er ikke noe å tenke på. Hvis det gjentar seg flere ganger så hadde jeg kommet tilbake. Hvis du laster opp dump filer så hjelper det veldig (C:\windows\minidump). Når jeg formaterer en pc eller akkurat har fått en ny en er en 3-4 blåskjermer den første måneden standard praksis og tenker lite på det.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...