B1ackBoX Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Se på denne, Et must for røykere kan tenkes?!?
Aleksander- Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 NAH! så fin! Selv om jeg ikke røyker så må jeg nesten skaffe meg en slik en...
HansHG Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Hah.. Den har jeg sett før ! Koster sikkert over 200kr hvis du skal ha den til Norge. Kjøp heller en Sigarett tenner på biltema til 20kr eller.no Så monterer du den selv. Mye billigere å så slipper du å måtte montere den midt på en 5,25 brønn.
Sinnsro Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 _old_ hadde uansett ikke gitt opp en plass for det der, hva har man lighter til?
henriksern Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 man kan ikke lade en mobil med lighter :|
MagE Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 har sitt den for leeeenge siden og fikk lyst på en så jeg stakk bortom til den lockale bilopphugeren/gamlesuperbilligebiler plassen og spurte om jeg kunne få en slik så sprang han bort til en rød gammel rusten BMW 318i og røsket den ut han ville gi meg noen ledninger og men trenkte ikke det så skulle han ha en 10'er for den men hadde ikke det på meg så jeg gidde han 20 så kom jeg hjem og tok og demonterte noen gammle lysrøyr "holdere" og drog ut noen kabler som jeg koblet opp til sigarettenearen og så til en 4pin molex kontakt på en gammel pc og d funka så ble jeg glad og bårte hull i den gode pc'n min og koblet den til så ladet jeg mobilen på den, men den begynte ikke å lade før om 1,5-2timer! så når jeg fikk litt katoder,cd-rom,ett radeon 9800pro og litt anet småknask så kortsluttet pc'n om jeg prøvde og bruke sigaretteneren så nå står den ukoblett her og jeg kan nesten ikke kaste den på grunn av hålet så nå skal jeg snart bestille ny PSU PS! hvordan du kobler står en plass på case moding PS!! RØYKER IKKE. ALLE SOM RØYKER BURDE SLUTTE FOR DET ER BERRE TULL Å RØYKA!!!!
Bytex Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Det er derimot IKKE bare tull å bruke komma og punktum når du skriver
Gibson Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Det er derimot IKKE bare tull å bruke komma og punktum når du skriver I all verden. Hva er det den typen driver med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå