Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilstereo Til Chrysler Gran Voyager 2005


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv 4235.

 

Jeg vet ikke hvorfor den trenger kode, men jeg googlet det.

Det er flere som opplever feilen etter flatt batteri.

 

http://uk.answers.ya...15203503AAEmuFY

 

 

EDIT:

Fant dette:

 

A. Radio Codes are security codes to prevent the use of stolen radios. To obtain a code you need to visit your local Dealer, they will require proof of your identity and proof of vehicle ownership. They will use the serial number from the back of the radio to request a code from the radio manufacturer. An administration charge will be made for this service by the Dealer.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Er det noen grunn til å bytte ut radioen da?

Såvidt jeg skjønner, er det bare en tyverisikring som har slått inn, og gjør radioen ubrukelig for tyven.

Siden du (forhåpentligvis) er bilens rettmessige eier, kan du oppsøke forhandler og skaffe den koden som radioen trenger for å fungere.

De vil trenge radioens serienummer.

 

Jeg vil bare legge til at jeg hadde blitt sprø hvis radioen sluttet å fungere hver gang jeg koblet fra batteriet.

Men min bilradio er bare en billig standardradio fra Komplett.no uansett.

Jeg kjøpte ny fordi jeg måtte ha AUX-inngang.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Er det noen grunn til å bytte ut radioen da?

Såvidt jeg skjønner, er det bare en tyverisikring som har slått inn, og gjør radioen ubrukelig for tyven.

Siden du (forhåpentligvis) er bilens rettmessige eier, kan du oppsøke forhandler og skaffe den koden som radioen trenger for å fungere.

De vil trenge radioens serienummer.

Korrekt.

Fikk samme problem på min Volvo men svingte bare innom en Volvoforhandler og vips hadde jeg koden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...