Gå til innhold

ASUS PadFone


Anbefalte innlegg

www.klikk.no/teknologi/article761648.ece

 

Ble veldig fristet av dette systemet nå når jeg har gått i tenkeboksen på å kjøpe meg både ny mobil og pad denne sommeren.

 

Ser veldig fristende ut etter det jeg har funn et på nettet om telefonen.

 

www.phonearena.com/phones/Asus-PadFone_id5614/videos

 

Men har bestemt meg til og vente med kjøpe den til jeg har fått sett og lest noen tester om dette systemet.

 

Er redd for jeg går på en ny smell når det gjelder oppdateringer som sist. Da jeg kjøpte meg LG Optimus 2X, god telefon men håpløst selskap når det kommer til oppdateringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Begynner å bli overbevist om dette blir min neste mobil/pad etter å sett disse filmene om denne telefonen/Pad'en

 

Er nok bare bestille hos komplett.no eller skal jeg bare slå til å kjøpe den via ebay.com. Problemet er at jeg ikke har noen erfaring med ebay

Lenke til kommentar

Har ventet på denne siden i våres, og forhåndsbestilte så fort det lot seg gjøre på Komplett.no. Kommer til å bruke denne sammen med en HTC Desire Z (tvillingsim) som jeg egentlig ikke vil bytte ut.

 

Ville vært svært skeptisk til å handle noe sånt på Ebay. Dels fordi du ikke vil spare noe særlig etter frakt og tollavgifter (annet enn tid, hvis du er heldig), men hovedsaklig fordi du da må sende hele greia ut av landet igjen dersom noe ikke fungerer. Når det kommer til noe såpass avansert som en 3-i-1-enhet som dette, som i tillegg kommer fra en lite kjent produsent (ASUS har hittil ikke solgt mobiltelefoner i Norge) som allerede sliter med barnesykdommer i andre, lignende produkter (Transformer Prime), så ville jeg ikke engang vurdert å gi slipp på mine særnorske forbrukerrettigheter for å få tak i saken noen uker tidligere eller noen hundrelapper billigere.

 

Synes dog at det er interessant at den har fått så liten mediedekning siden Mars, da var den jo overalt... har ASUS glemt å markedsføre den, eller forsvant bare interessen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...