Gå til innhold

Anmeldelse: The Journey Down: Chapter 1 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult at du anmeldte dette spillet. Fin anmeldelse. Må nok få med meg dette.

Så vidt jeg vet er spillet en remake av et freeware-spill de selv står bak, så hvis noen er skeptiske kan de sikkert prøve det for å finne ut om dette spillet er noe for dem.

Resonance kan forøvrig forhåndsbestilles nå enten direkte fra Wadjet Eye for å få fysisk eksemplar, eller fra GoG hvis det ikke er så farlig. Hvis noen av en eller annen usannsynlig grunn ikke har fått med seg det. :p

Skrevet

Av direkte latskap, har ikke jeg giddet å lett rundt:

Hvor kan dette kjøpes og hvor ligger prisen sånn ca?

Sakset fra bunn av anmeldelsen:

The Journey Down er i salg gjennom en rekke digitale nettbutikker. Se den offisielle nettsiden for oversikt.

Skrevet

Grim Fandango var det første jeg tenkte da jeg så de første skjermbildene av dette for noen dager siden. Hvis miljøene og musikken i kombinasjon er i stand til å skape i nærheten av samme stemning som i det gamle spillet, så er jo dette et must. Får investere i denne første eptisoden etter eksamenstida.

Skrevet
Av direkte latskap, har ikke jeg giddet å lett rundt:Hvor kan dette kjøpes og hvor ligger prisen sånn ca?
Sakset fra bunn av anmeldelsen:The Journey Down er i salg gjennom en rekke digitale nettbutikker. Se den offisielle nettsiden for oversikt.

Har du set :p Jeg er visst latere enn jeg tror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...