Gå til innhold

levels i Morrowind...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom meg aldri lengre enn ca. 40. Da var alle main/secondarey skillene mine maxa ut..Trengte egentlig ikke mere uansett, spilte som Crusader og brukte de beste sverdene osv. Switcha over til blunt våpen (slegge) avogtil for avveksling, men Chrysamere banka alle uansett..kunne denge Golden Saints på 2-3 slag med difficulty på midten.

Sverd ruler til man får slegga Sunder helt mot slutten av spillet.

Lenke til kommentar

Har ein lvl 40ettellerannet Orc.

 

 

Har 100 i Axe,Blunt,Block og heavy.

 

Men jeg var så dum at jeg satt sneak på minor skills, så den har jeg ikke fått høyere en 35, men jeg banker alle uansett :smile: .

 

Har faktisk begynt å bruke sån derre custom bear og wolf armor(er kaldt i Solstheim vett). Eneste jeg tjener lvls på nå er restoreation, armorer og marksman.

 

 

Forresten, noen som veit om en måte å bli kvitt ei bound bue som har setti seg fast i inventory? Synes det er litt feigt å ha ei bue som ikke veier no.

Lenke til kommentar
Jeg VAR level 32. Før noen sletta det. :evil:

Så da gidder jeg ikke å begynne på nytt.

 

Kjenner til problemet. Ble level 29 i fjor sommer (da det var nytt), men fikk sletta det pga. en eller annen dum formatering og dermed orka jeg ikke begynne på nytt. Jeg begynte på nytt nå i våres allikevel som en helt annen character i helt andre guilds og houses. Runda spillet med Tribunal i sommer og bloodmoon nå for ikke så lenge siden. Er level 47.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...