Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

No More Telenor. Men hvordan bytter jeg raskest mulig ??


Anbefalte innlegg

Heysa, Jeg har nå levd snart et år med telenors 1GB grense!!! :(

 

Men nuh er det slutt .. fra 11 September er jeg en fri mann!!! ja for en dato tenker mange :wink:

 

Uanzet ! Hva gjør jeg for å fortest kvitte meg med telehor.. og RASKEST få noe annet :roll:

 

Jeg skal enten ha Bluecom eller tele2 fordi er de eneste andre levrandørene her i området :wink:

 

Jeg vil leve minst mulig uten bredbånd .. så håper noen kan hjelpe meg ;)

 

Foresten hva bør jeg velge ? Tele2 eller Bluecom... Tiscali er oz tilgjengelig foresten men det har jeg hørt er dårlig :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg skal enten ha Bluecom eller tele2 fordi er de eneste andre levrandørene her i området :wink:

 

Jeg vil leve minst mulig uten bredbånd .. så håper noen kan hjelpe meg ;)

 

Foresten hva bør jeg velge ? Tele2 eller Bluecom... Tiscali er oz tilgjengelig foresten men det har jeg hørt er dårlig :shrug:

 

Vent til bindingstiden din går ut, gå til f.eks Bluecom sine sider eller en forhandler og bestill linje så vil din nye ISP håntere hele oppsigelsen og sørge for minimum nedetid for deg.

Lenke til kommentar
Heysa, Jeg har nå levd snart et år med telenors 1GB grense!!! :(

 

Men nuh er det slutt .. fra 11 September er jeg en fri mann!!! ja for en dato tenker mange :wink:

 

Uanzet ! Hva gjør jeg for å fortest kvitte meg med Telenor.. og RASKEST få noe annet :roll:

 

Jeg skal enten ha Bluecom eller tele2 fordi er de eneste andre levrandørene her i området :wink:

 

Jeg vil leve minst mulig uten bredbånd .. så håper noen kan hjelpe meg ;)

 

Foresten hva bør jeg velge ? Tele2 eller Bluecom... Tiscali er oz tilgjengelig foresten men det har jeg hørt er dårlig :shrug:

 

 

Hei, det som er drit med Tiscali er Kunde support, Det eneste som jeg har hatt erfraing med dem er at Linjene er Heletiden 100% stabile Har aldri hatt noen nedetid, jeg iallefal. Skulle egentlig hatt NextGenTel. men da disse ikkje leverte i mitt område ble det tiscali. Hører dem bruker Optiske linjer fra sentralen men vet ikkje om flere bruker det og? om det er en standard?

kunde support suger der. Vet ikkje hvordan det er nå. Prisene kunnet vere bedre og Iforhold til farten

 

Dette fikk jeg

Prisgaranti i bindingstiden

20 MB hjemmesideplass

10 MB til din e-post

10 e-post adresser

ADSL modem følger med

Gratis oppkoblingshjelp

Ultra 2048/256

899,-månen

 

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...