Gå til innhold

Hitman: Sniper Challenge Demo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man får kode til denne?

Har hørt noe om forhånds bestilling fra gamestop men vet ikke om dette gjelder kun i usa?

Ser kul ut.....vært morro å prøvd demoen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke frekkt ment, men du svarte på ditt eget spørsmål der. Ja du må bestille spillet, så får du muligheten til og teste demoen. For nå. Kansje det endrer seg etter noen uker.

Skrevet (endret)

Ikke frekkt ment, men du svarte på ditt eget spørsmål der. Ja du må bestille spillet, så får du muligheten til og teste demoen. For nå. Kansje det endrer seg etter noen uker.

Men er det kun Gamestop som har denne avtalen, eller gjelder det andre butikker også?

Endret av fredz10
Skrevet

Men er det kun Gamestop som har denne avtalen, eller gjelder det andre butikker også?

Ja, det står at det er Gamestop exclusive.

Skrevet (endret)

da tar jeg mine ord tilbake :)

Men vi vil vel få den sniper challangen når vi kjøper hele spillet også, når det kommer ut ?

Endret av DOG_50
Skrevet

da tar jeg mine ord tilbake :)

Men vi vil vel få den sniper challangen når vi kjøper hele spillet også, når det kommer ut ?

Sikkert som en nedlastbar DLC som blir å koste penger for de som ikke forhåndsbestiller det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...