Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Amerikansk bredbaand?


Anbefalte innlegg

Hei er det noen som vett om noen amerikanske webtilbydere.. mener bredbaand...

for eksempel adsl elelr t1,2,3...

 

er veldig desp... jeg sitter paa en veldig treg pc med 56 kps modem... mens laptopen min ikke har modem, og atpatil mandrake... saa det blir bare jobb aa sette det opp... (uten linje for aa laste ned programmene)...

 

takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en kjapp liste.

 

www.aol.com - American Online

www.optonline.com - OptOnline

www.attbi.com - AT&T Cable Internet

www.rogers.com - Rogers Internet

www.verizon.net - Verizon Internet

www.rr.com - Roadrunner

www.pacbell.net - Pacific Bell Internet

www.swbell.net - SBC Internet Services

www.mindspring.com - Earthlink Communications

www.xo.com - XO Internet Services

www.jump.net - Jump Communications (Texas)

 

Håper dette hjelper :-)

 

- Vidar

Lenke til kommentar

Benyttet Mindspring/Eartlink i en periode i 1999. Linja var litt ustabil men de hadde bra kundeservice, så alt i alt var jeg fornøyd med dem. (Dessuten har nok den tekniske kvaliteten økt siden dengang, de hadde akkurat lansert DSL så noe bugs var vel å forvente..)

Ellers ville jeg gått for PB idag bare pga. RIIA søksmålet....

Lenke til kommentar

hjertelig takk! skal se paa disse! likte det at de gikk isak mot riaa.. koster det ikke saa alt for mye, kan de vel vente seg en bestilling :D

men pris er som sagt ogsaa viktig! Takker hjertelig for alle bidrag!

 

Maa si det er litt av en taalmodighets sak aa sitteaa vente paa at sidenen blir fedig loadet...hw.no tok omtrent 5 min... *gleder meg*

Lenke til kommentar
hjertelig takk! skal se paa disse! likte det at de gikk isak mot riaa.. koster det ikke saa alt for mye, kan de vel vente seg en bestilling :D

men pris er som sagt ogsaa viktig! Takker hjertelig for alle bidrag!

 

Maa si det er litt av en taalmodighets sak aa sitteaa vente paa at sidenen blir fedig loadet...hw.no tok omtrent 5 min... *gleder meg*

Jeg vil personlig anbefale OptOnline som er en rask kabelmodem-løsning (opp til 8mbps) eller RoadRunner Internet som har circa samme tilbud. RoadRunner leverer også en del "nifty" programvare med for å sikre hjemmenettverket sitt, og tar samtidig kundene og tjenesten sin seriøs :)

 

Lykke til i USA! :)

 

- Vidar

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært mye enklere for oss dersom du fortalte oss hvilken stat/city/zipnummer du befinner deg i... ;-)

 

Det er veldig stor forskjell i USA når det gjelder kvalitet hos bredbånstilbydere i USA både på stabilitet/hastighet/pris og på support.

 

Speakeasy skal vistnok være ganske bra, men det er store forskjeller fra stat til stat.

 

Har en del venner fra forskjellige steder i USA, de fleste har bredbånd, dersom du fortalte hvor du er kunne sikkert en av de kommt med en anbefaling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...