Gå til innhold

Hjelp med Apple garanti?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generelt:

 

Ytre skader dekkes ikke (knust skjerm, bulker, sprekker, fukt/væskeskader), dette gjelder også ringvirkningene av dette som hvis antennen knekker når den går i bakken.

 

Hvis telefonen en dag ikke hadde bilde i skjermen uten at noe skjedde med den, eller at den tidligere har vært i kontakt med fukt bør det dekkes.

 

 

Ganske innlysende at Apple dekker feil som de er skyld i, og du dekker feil som du er skyld i :)

Lenke til kommentar

Ikke mulig og svare på spørsmålet ditt uten og vite hva som er feil med telefonen, og hvordan feilen oppsto.

 

Dersom noe ikke dekkes av garantien, tilbyr Apple bytteenheter til redusert pris, har du førsøkt og skru på telefonen selv mister du også det tilbudet, blir det dekket av garantien bytter de telefonen kostnadsfritt.

Lenke til kommentar

Det dekkes ikke av garantien nei.

Jeg jobber i butikk, og selger en del i4s.

Det jeg ser som en gjenganger er at når du sender inn iphone som er fuktskadet eller skadet av ytre påvirkninger blir bare byttet mot en "liten" sum.

iphone 4 tror jeg lå på ca. 2000,- Kr. Men husker ikke hva det kom på i4s. Men uansett... det er under halv pris av full pris for iphone.

 

-Alex

Lenke til kommentar

Er vel også en måte og snakke på.

Som mobilforhandler så hører jeg ofte folk som kommer med kommentarer som

 

"trykket bare den knappen her jeg, så døde den, tror jeg har ødelagt mobilen min jeg" ... osv

 

Men og avise garanti service så rask på en telefon til 5000 kroner ?

Syntes det er verdt og undersøke hva som faktisk har skjedd :)

 

Edit: skrivefeil i bøttevis.

Endret av Donnybrook
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...