Gå til innhold

HTC med rimelig Android 4-mobil


Anbefalte innlegg

[Når jeg ser en iPhone så minner den meg på en sånn is som har kjeks på begge sider av isen som smaker helt forferdelig.Designeren til iPhone hadde sikkert slik is til sin favoritt is.
Du har i alle fall rett i én ting, Ice Cream Sandwich er ikke spesielt godt...men det er kanskje noen andre enn du tror som har slik is som sin favoritt... :p11x05101719.jpg

 

Nei, Ice Cream Sandwich er bedre. Den ser ikke og er ikke en typisk sandwich slik som iPhone ser ut som, men ICS har armer og ben + den smaker sikkert bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg har lest 5-6 tester av Beats hodetelefoner. Det jeg sitter igjen med er at det er veldig gode hodetelefoner for dem som er glad i mye bass. For alle andre finnes merker som både er bedre og billigere.

 

 

Tja, Din Side som forøvrig har en redaksjon bestående av Norges største og mest ihuga i-fans, skrev dette om Beats by dr Dre: "Dette er rett og slett et headsett vi hadde lyst til å bruke når vi skulle høre på favorittmusikken vår, så har du råd er det etter vår mening verdt prisen."

Lenke til kommentar
Beats er vel den lyd forbedringteknologien som virkelig gjør det den skal, og som virkelig virker. At sure applefanboys prøver å disse Beats, er vel helt som forventet. Og at journalistene ikke hauser dette opp i skyene, kommer vel rett og slett av at det ikke står en i fremfor Beats :pOg for de som går rundt og innbiller seg at man får HiFi lyd fra en mobiltelefon. Våkn opp! ;)Beats gjør det det lover, og litt til. Anbefales <3
tja hodetelefonene deres høres i alle fall ut som et dass, lett ødelagt blir de også
Vel, nå vet jeg ikke hvilke beats hodesett du sikter til, men jeg har da lest utrolig mange lovord om enkelte modeller. Du har vel testet samtlige? Og funnet samtlige ubrukelige? Nei, bit i det sure eplet ditt, og innse at noen faktisk har noe som er bedre enn det du har.... :p

 

vel, jeg har prøvd alle faktisk :) jobber i en lydforretning, vi gikk faktisk bort fra headsettene grunnet mye reklamasjon og dårlige kundeerfaringer (har selv hatt 3 sett selv, alle ødelagt). Designet er kult, det skal de ha, og hodetelefonene er vanvittig greie å reise med. Men byggekvaliteten i seg selv er for dårlig, for ikke å snakke om lydkvaliteten (som jo er det viktigste) ok bass men den spiser opp alt annet. Kjøp heller AKG, disse til 1/3 av prisen er overlegne alle beats i lydkvalitet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645832

 

Lenke til kommentar
Beats er vel den lyd forbedringteknologien som virkelig gjør det den skal, og som virkelig virker. At sure applefanboys prøver å disse Beats, er vel helt som forventet. Og at journalistene ikke hauser dette opp i skyene, kommer vel rett og slett av at det ikke står en i fremfor Beats :pOg for de som går rundt og innbiller seg at man får HiFi lyd fra en mobiltelefon. Våkn opp! ;)Beats gjør det det lover, og litt til. Anbefales <3
tja hodetelefonene deres høres i alle fall ut som et dass, lett ødelagt blir de også
Vel, nå vet jeg ikke hvilke beats hodesett du sikter til, men jeg har da lest utrolig mange lovord om enkelte modeller. Du har vel testet samtlige? Og funnet samtlige ubrukelige? Nei, bit i det sure eplet ditt, og innse at noen faktisk har noe som er bedre enn det du har.... :p

 

vel, jeg har prøvd alle faktisk :) jobber i en lydforretning, vi gikk faktisk bort fra headsettene grunnet mye reklamasjon og dårlige kundeerfaringer (har selv hatt 3 sett selv, alle ødelagt). Designet er kult, det skal de ha, og hodetelefonene er vanvittig greie å reise med. Men byggekvaliteten i seg selv er for dårlig, for ikke å snakke om lydkvaliteten (som jo er det viktigste) ok bass men den spiser opp alt annet. Kjøp heller AKG, disse til 1/3 av prisen er overlegne alle beats i lydkvalitet http://www.komplett....aspx?sku=645832

 

Da kan du kanskje fortelle meg hvilken lydforretning du jobber i :D

Tror du prøver deg på en gedigen bløff, og jeg tror ikke du har testet alt fra Beats. Jeg tror rett og slett ingen forretninger har alle Beatsmodellene inne ;)

Lenke til kommentar
Beats er vel den lyd forbedringteknologien som virkelig gjør det den skal, og som virkelig virker. At sure applefanboys prøver å disse Beats, er vel helt som forventet. Og at journalistene ikke hauser dette opp i skyene, kommer vel rett og slett av at det ikke står en i fremfor Beats :pOg for de som går rundt og innbiller seg at man får HiFi lyd fra en mobiltelefon. Våkn opp! ;)Beats gjør det det lover, og litt til. Anbefales <3
tja hodetelefonene deres høres i alle fall ut som et dass, lett ødelagt blir de også
Vel, nå vet jeg ikke hvilke beats hodesett du sikter til, men jeg har da lest utrolig mange lovord om enkelte modeller. Du har vel testet samtlige? Og funnet samtlige ubrukelige? Nei, bit i det sure eplet ditt, og innse at noen faktisk har noe som er bedre enn det du har.... :p
vel, jeg har prøvd alle faktisk :) jobber i en lydforretning, vi gikk faktisk bort fra headsettene grunnet mye reklamasjon og dårlige kundeerfaringer (har selv hatt 3 sett selv, alle ødelagt). Designet er kult, det skal de ha, og hodetelefonene er vanvittig greie å reise med. Men byggekvaliteten i seg selv er for dårlig, for ikke å snakke om lydkvaliteten (som jo er det viktigste) ok bass men den spiser opp alt annet. Kjøp heller AKG, disse til 1/3 av prisen er overlegne alle beats i lydkvalitet http://www.komplett....aspx?sku=645832
Da kan du kanskje fortelle meg hvilken lydforretning du jobber i :DTror du prøver deg på en gedigen bløff, og jeg tror ikke du har testet alt fra Beats. Jeg tror rett og slett ingen forretninger har alle Beatsmodellene inne ;)

 

hehe greit det, er nå soundgarden jeg snakker. Er noen sjapper som fortsatt selger de vet jeg(i tillegg til nettbutikken), men flere har også sluttet. Begynner å bli litt kleint dette, men ja, kan like godt ramse opp alle hodetelefonene jeg har testet:

 

-Solo/Solo HD - Fin size og genialt design, GREI lyd men ikkeno vidunder

-Studio - En stor vits, bra design og ser fete ut, men lyden er ikke en gang like bra som HD'ene, mistenker litt støydempingen her

-Pro - Bedre lyd enn HD, men way overpriset og vanvittig tunge. Ikke lyd verdt 4000,- for å si d sånn

-Wireless - Har jeg ikke sett i Norge enda men ryktes å være ganske så like som Solo

 

 

Alle disse er vanvittig like mye annet på markedet, ala fanny wang og soul by ludacris, den ene verre enn den andre. Betaler mye for b'en på beats'ene ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tror jeg har lest 5-6 tester av Beats hodetelefoner. Det jeg sitter igjen med er at det er veldig gode hodetelefoner for dem som er glad i mye bass. For alle andre finnes merker som både er bedre og billigere.
Tja, Din Side som forøvrig har en redaksjon bestående av Norges største og mest ihuga i-fans, skrev dette om Beats by dr Dre: "Dette er rett og slett et headsett vi hadde lyst til å bruke når vi skulle høre på favorittmusikken vår, så har du råd er det etter vår mening verdt prisen."

 

Hvis DU liker Beats så må du selvsagt kjøpe dem. Lyd er subjektivt. Men hva var poenget ditt? At Dinside alene er mer troverdige som en "objektiv test", enn en "samlet konklusjon" fra 5-6 tester fra både norske og anerkjente utenlandske hifi-magasiner?

Lenke til kommentar

 

Hvis DU liker Beats så må du selvsagt kjøpe dem. Lyd er subjektivt. Men hva var poenget ditt? At Dinside alene er mer troverdige som en "objektiv test", enn en "samlet konklusjon" fra 5-6 tester fra både norske og anerkjente utenlandske hifi-magasiner?

 

Nei, poenget mitt er at Beats er bra, og bedre enn mye annet, og jeg føler på meg at enkelte her disser Beats av den enkle grunn at det er HTC og ikke deres favorittmerke som har inngått avtale med Beats :p

Og jeg søkte kun opp test av Beats og linket til den første jeg fant. Kan du linke til de tester som slakter Beats? ;)

Lenke til kommentar
Hvis DU liker Beats så må du selvsagt kjøpe dem. Lyd er subjektivt. Men hva var poenget ditt? At Dinside alene er mer troverdige som en "objektiv test", enn en "samlet konklusjon" fra 5-6 tester fra både norske og anerkjente utenlandske hifi-magasiner?
Nei, poenget mitt er at Beats er bra, og bedre enn mye annet, og jeg føler på meg at enkelte her disser Beats av den enkle grunn at det er HTC og ikke deres favorittmerke som har inngått avtale med Beats :pOg jeg søkte kun opp test av Beats og linket til den første jeg fant. Kan du linke til de tester som slakter Beats? ;)

 

Har jeg skrevet at Beats er dårlig, eller at de har blitt slaktet i tester? Nei. Mitt poeng var dette:

 

Lyd og Bilde:

"Hi-fi-aficionados får lete andre steder, eller vurdere Denon AH-A100, AKG K701 eller Sennheiser HD650. Bassfreaker derimot, finner knapt bedre hodetelefoner enn dette."

http://www.lydogbilde.no/test/monster-beats-pro

 

WhatHifi:

"If you like your music with plenty of bass, these are the cans for you."

http://www.whathifi.com/search/apachesolr_search/beats

 

Teknofil:

"Lydkvaliteten bærer preg av en massiv og bestemt bass, men overdøver ikke resten. Diskanten er skarp og presis, men vi savner litt mer futt i mellomtonene."

http://www.teknofil.no/artikler/monster_beats_by_dr_dre_pro/94125

 

InnerFidelity:

"For the rest of us who enjoy all detail and color of our music, and for audio professionals and musicians who need to hear what?s going onto the tape, I find the Beats Pro overpriced underperformers."

http://www.innerfidelity.com/content/monster-beats-dr-dre-pro

 

Lenke til kommentar

Hvis DU liker Beats så må du selvsagt kjøpe dem. Lyd er subjektivt. Men hva var poenget ditt? At Dinside alene er mer troverdige som en "objektiv test", enn en "samlet konklusjon" fra 5-6 tester fra både norske og anerkjente utenlandske hifi-magasiner?

 

Nei, poenget mitt er at Beats er bra, og bedre enn mye annet, og jeg føler på meg at enkelte her disser Beats av den enkle grunn at det er HTC og ikke deres favorittmerke som har inngått avtale med Beats :p

Og jeg søkte kun opp test av Beats og linket til den første jeg fant. Kan du linke til de tester som slakter Beats? ;)

Når er det ikke bare HTC som har en avtale og samarbeider med Monster (som lager Beats).

Nokia også har et samarbeid med Monster som har resultert til Nokia Purity by Monster. :yes:

Endret av Leseren
Lenke til kommentar

Poenget er at Beats er et kvalitetsprodukt man gjerne betaler litt ekstra for å få. At noen henger seg opp i vås om at de spiller for mye bass, får så være. 90% av de som bruker hodesettet aktivt, vil jeg påstå ønsker mye bass. De resterende 10% vil jeg tro heller sitter hjemme med sitt overpriset hi-fi anlegg, der kablene er av sølv, og plugger av gull. ;)

Beats by Dr Dre er en positiv ting, lik det eller ikke lik det.

Lenke til kommentar

Poenget er at Beats er et kvalitetsprodukt man gjerne betaler litt ekstra for å få. At noen henger seg opp i vås om at de spiller for mye bass, får så være. 90% av de som bruker hodesettet aktivt, vil jeg påstå ønsker mye bass. De resterende 10% vil jeg tro heller sitter hjemme med sitt overpriset hi-fi anlegg, der kablene er av sølv, og plugger av gull. ;)Beats by Dr Dre er en positiv ting, lik det eller ikke lik det.

 

Så du har rett og alle andre feil? Bra innstilling.

Lenke til kommentar

Poenget er at Beats er et kvalitetsprodukt man gjerne betaler litt ekstra for å få. At noen henger seg opp i vås om at de spiller for mye bass, får så være. 90% av de som bruker hodesettet aktivt, vil jeg påstå ønsker mye bass. De resterende 10% vil jeg tro heller sitter hjemme med sitt overpriset hi-fi anlegg, der kablene er av sølv, og plugger av gull. ;)Beats by Dr Dre er en positiv ting, lik det eller ikke lik det.

 

Så du har rett og alle andre feil? Bra innstilling.

 

Jesus! Du linket jo selv til tester som øste positiv kritikk til Beats, der du tydeligvis mener at jeg har påstått at Beats er verdens beste, og du skulle bevise at jeg hadde feil.... Vel, testene du linker til er i overkant positive og mener Beats er et meget bra produkt. Så hva er det jeg har rett i og alle andre tar feil på? Tror heller du skal snu den mot deg selv, du....

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvordan kvaliteten og lyd kvaliteten er på Beats By Dr Dre.

 

Men jeg trur grunnen til at Beats selger bra er at det er design hodetelefoner som er designet av den kjente artisten Dr. Dre.

 

Monster har også hodetelefoner som er designet av Lady Gaga.

 

Selvfølgelig selger merkenavn, og selvfølgelig selger Dr. Dre. Men, man kan ikke nekte for at produktet er bra, og innehar den kvaliteten kjøpegruppen forventer, nemlig trøkk, og da med mye bass ;)

Nokia klarte jo å selge sine tilnærmet ordinære telefoner med hjelp av Carl Zeiss. Noen trodde jo at det virkelig satt kvalitets optikk innenfor den lille plastlinsen :D

Lenke til kommentar

Jesus! Du linket jo selv til tester som øste positiv kritikk til Beats, der du tydeligvis mener at jeg har påstått at Beats er verdens beste, og du skulle bevise at jeg hadde feil.... Vel, testene du linker til er i overkant positive og mener Beats er et meget bra produkt. Så hva er det jeg har rett i og alle andre tar feil på? Tror heller du skal snu den mot deg selv, du....

 

"Der jeg tydeligvis mener", sier du? Du gjør for store og ubegrunnede antagelser ;)

 

Jeg skrev helt i starten at Beats er veldig gode for de som er glad i bass. Dette svarte du med en "tja-kommentar" på. Hvorfor det? Tolket du virkelig mitt innlegg som nedlatende? Og nå sist skriver du at det er "vås" at de har mye bass, selv om jeg har linket til flere tester fra anerkjente steder som tyder på det (dette er altså ikke min subjektive mening).

Lenke til kommentar

Bedre til langt billigere penge, skrev du. Vel der strides de lærde, og det var vel din subjektive mening. Og headsett som skal ha trøkk må selvfølgelig levere bass. Å påstå at dette kun er for de som liker mye bass, er vås. Dette er headsettet for de som liker trøkk i musikken, og det vil jeg tro er over 90% av de som bruker slike headsett, og da finnes det ikke noen bedre alternativer. For de som sitter med sine dyre hi-fi anlegg, og heller lytter etter feil og mangler, i stedet for musikken, finnes det ingen headsett som er gode...

Lenke til kommentar

Bedre til langt billigere penge, skrev du. Vel der strides de lærde, og det var vel din subjektive mening. Og headsett som skal ha trøkk må selvfølgelig levere bass. Å påstå at dette kun er for de som liker mye bass, er vås. Dette er headsettet for de som liker trøkk i musikken, og det vil jeg tro er over 90% av de som bruker slike headsett, og da finnes det ikke noen bedre alternativer. For de som sitter med sine dyre hi-fi anlegg, og heller lytter etter feil og mangler, i stedet for musikken, finnes det ingen headsett som er gode...

 

Skrev jeg "langt billigere" penge? Les igjen. Og les testene jeg linket til igjen (det er ikke min subjektive mening).

 

Hevder du at 90 % av dem som hører på musikk liker Bets hodetelefoner? Det er i tilfelle udokumentert og kun en subjektiv overdrivelse. I testene jeg linket til skriver alle at dette er hodetelefoner for den gruppen som liker bass.

 

Eller mener du at Bets er best for alle som liker "denne typen hodetelefoner"? Det blir jo meningsløst og unødvendig å si. Da kan du likså godt si at "alle som liker Beats liker Beats". Eller hva legger du i begrepet "slike headsett" (du trenger ikke svare)?

 

Syns du neste gang heller bør kverulere mot noen som faktisk er uenig med deg. Jeg sier at Beats er gode, men ikke passer for alle. Jeg snakket også positivt om Betas i HTC.

Lenke til kommentar

Testene du linker til skryter jo av Beats, kanskje med unntak av den siste. Har du lest testene selv, eller har du bare hengt deg opp i antall "stjerner" headsettet fikk?

Mulig jeg blander deg med andre i denne tråden, men gidder ikke gå tilbake for å se. Hvis vi er enige at Beats er bra, og at det gir valuta for pengene, så dropper vi videre diskusjon rundt temaet :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...