Gå til innhold

Bærbar gamer til ca 16000.


Anbefalte innlegg

Hei sann!

Sitter da her og ser på og kjøpe en ny bærbar gamer pc.

Har da sett litt rundt etter slike og kommet fram til noen utvalgte:

Toshiba Qosmio X870

ASUS G75VW

Jeg har også kikket på noen av Multicom sine bærbar pcer.

Kravene er disse:

i7 Quad.

God graffikytelse i BF3

Helst full HD skjerm

Minimum 750Gb lagring helst ca 120 SSD og en eller anned HDD

 

Passer noen av de jeg har kikket på til dette?

Eller har dere noen bedre anbefalinger?

 

Pcen skal kjøpes rundt Juni/Juli så jeg kan eventuelt vente på senere modeller hvis dette er lurt.

 

CastleLord

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler og kjøpe denne som er samme pcen bare uten 3D briller og SSD'en, resten er likt. (Altså kommer til å yte likt i spill.

http://www.dustinhom...670m-17-3-w7hp/

For å nå 16000kr bruk pengene på en "Intel 520 SSD" 60/120/240GB som du da bytter med ene HDD'en som står i og evt en dataveske/ryggsekk.

 

Med denne pcen om jeg ikke tar feil vil du kunne ligge på High settings.

Kjøper du en stasjonær derimot samme pris så får du mye mer dataytelse og kan drive BF3 uten problemer.

Endret av terje k.
Lenke til kommentar

En Multicom Kunshan med AMD HD 7970M (eller GTX 680M hvis man venter på det) vil doble ytelsen og vel så det til spilling, sammenlignet med GTX 670M, bare så det er sagt.

Forøvrig ville jeg ikke ha kjøpt en maskin med forrige generasjons Nvidia skjermkort (Fermi) i dag, med mindre jeg fikk et steikende godt tilbud. GTX 670M er bare et nytt navn på Fermi-generasjonens GTX 570M, med en liten oppklokking. Da heller ny genersjon (Kepler), som f.eks GTX 660M. Eller som sagt HD 7970M eller GTX 680M (sistnevnte blir også Kepler). Et annet Kepler-kort som vil yte meget bra i spilling er GT 650M, DDR5-versjonen. Det vil være nesten på høyde med forrige generasjons GTX 560M.

Det skrives litt på nettet om dårlige drivere for HD 7970M - foreløpig. Men det vil vel bedre seg, får vi håpe.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...