Gå til innhold

xBox 360 Wlan problem

Gjest Slettet-Lr2aQT

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet

Har kjøpt en xBox 360 250gb, denne har innebygd Wifi, men virker ikke som at denne er aktivert, er det noe jeg må aktivere på xBoxen for å bruke wifi?

Har kontaktet de jeg kjøpte den av, men de sa jeg skulle kontakte microsoft som er umulige å få tak i så derfor prøver jeg her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket nummer prøver du å få kontekt med ms på da? Jeg får ALLTID raskt svar når jeg ringer dem på dette nummeret: 800 14 174

Prøv dette: Gå til innstillinger/system/nettverksinnstillinger/trådløst nettverk. Der velger du deres nettverk og taster inn passordet, så tar du en nettverkstest ;)

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet

Ehm, trådløst nettverk er umulig å velge ellers hadde jeg jo ikke hatt noe problem.

Kommer opp at jeg må koble til trådløst nettverksadapter, noe som er pre-innstallert.

Skrevet

Ehm, trådløst nettverk er umulig å velge ellers hadde jeg jo ikke hatt noe problem.

Kommer opp at jeg må koble til trådløst nettverksadapter, noe som er pre-innstallert.

Da er det noe galt, så da kontakter du MS... Eller plugger i en kabel, det er uansett det beste ;)

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet

Strekke enda en kabel 40 meter igjennom vegger er styr, derfor vil jeg ha Wlan.

MS svarer ikke på forespørslene mine...

Gjest Slettet-Lr2aQT
Skrevet

Får ikke brukt switch takket være nettleverandøren som er get.

Sender mail da jeg ikke har mulighet til å ringe på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...