Gå til innhold

Sniper Elite V2 - Bedre enn sitt rykte


Anbefalte innlegg

Sniper_Elite_V2fi.jpg

 

Har spilt Sniper Elite V2 en del nå, og liker det veldig godt! Det har ikke fått så veldig gode anmeldelser, men det gjorde ikke det originale Sniper Elite heller, og det likte jeg også! Taktiske skytespill er det nesten blitt helt slutt på i dagens marked, så jeg er glad det dukker opp ett i ny og ne, selv om dette ikke er helt i "hardcore"-enden av spekteret.

 

sniper-elite-v2-pre-order-bonus-hitler.jpg

 

Jeg tror en får mest ut av spillet på høyeste vansklighetsgrad, hvor man må ta hensyn til bullet drop, wind, kontrollere pusten og hvor en ikke har GUI-hjelpemidler. Spillet er langt fra perfekt, men når det er på sitt beste, er det fantastisk. Tenker da spesielt på Flak Tower-oppdraget, hvor du må infiltere et Flak-tårn og drepe en Nazi-officer på langt hold fra toppen.

 

 

Andre som liker spillet? Har dere noen bra bilder/video av bra skudd?

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av grunnene til at spillet har fått mye negativ omtale kommer av situasjonene hvor man skifter fra snikrifle til automatvåpen. Her faller spillet drastisk i kvalitet.

 

Hvorfor det, mener du? Jeg har igrunn aldri brukt automatvåpen, bortsett fra å teste de.

Lenke til kommentar

Merker at fiendene har en tendens til å løpe mot meg som hodeløse høns i "nærkamp", men det har jeg blitt vant til av å spille andre skytespill. Alle skytespill har dårlig AI, sånn er det bare. Det var likevel ikke så ofte jeg havnet i nærkamp i Sniper Elite, så det hadde ikke så alt for stor innvirkning. Jeg prøvde å snike meg gjennom spillet, så drepte de enten langt unna, eller stille bakfra.

Lenke til kommentar

Merker at fiendene har en tendens til å løpe mot meg som hodeløse høns i "nærkamp", men det har jeg blitt vant til av å spille andre skytespill. Alle skytespill har dårlig AI, sånn er det bare. Det var likevel ikke så ofte jeg havnet i nærkamp i Sniper Elite, så det hadde ikke så alt for stor innvirkning. Jeg prøvde å snike meg gjennom spillet, så drepte de enten langt unna, eller stille bakfra.

 

Spørst hva man kaller dårlig AI. Men god eller ikke, det finnes skytespill med langt, langt bedre AI enn dette spillet.

Lenke til kommentar

Merker at fiendene har en tendens til å løpe mot meg som hodeløse høns i "nærkamp",

 

Sliter med samme problemet i Fallout: New Vegas. Føles helt latterlig å spille mot slike NPC's

 

Alle skytespill har dårlig AI, sånn er det bare.

 

Nei, sånn er det bare i middelmådige spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...