Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med installasjon av program på harddisk


Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg med dette, det er et problem jeg aldri har opplevd før og jeg prøvde å google det også men fant ikke noe lignende.

 

Problemet er at jeg prøver å installere et spill på en harddisk som har 2 partisjoner og jeg har en C: som jeg kan installere hva som helst og som har windows7 64 bit installert og en D: som er til spill.

 

Når jeg skal prøve å installere et spill på partisjon D: fryser installasjonen og jeg bruker oppgavebehandling for å prøve å stanse den men etter noen minutter kommer jeg ut av installasjonen og partisjonen FORSVINNER!. Jeg må da slå av pcen og slå den på, pga restart hjelper ikke. Når jeg er kommet inn på windows igjen finner jeg harddisken igjen.

 

Hva kan det være at spill eller andre programmer nektes å fullføre installasjonen på denne delte partisjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er FEAR 3 og jeg bruker deamon tools. ja det fungerer å installere på C: men jeg kan ikke bruke C: til å installere på siden jeg kun har den for windows og programmer i tilfelle jeg må formatere.

Endret av sleden
Lenke til kommentar

hei nå har jeg tatt en error scan med hd tune og jeg fikk en rute som var damaged der stod det: error at 101881MB (LBA 208654120).

 

På health fanen er det 2 advarsler og på SMART log ser det ut som det er en haug med errors

Endret av sleden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...