Gå til innhold

Hvilket skjermkort ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt og greit; GTX 580 kan ikke kjøre fler enn 2 skjermer. Derfor velger du HD 7870

 

PS: du får Asus HD 7870 nesten 200kr billigere på Dustinhome.no ;)

 

Takk for hjelpen :) tror jeg skal bjunne og være mer på dette forumet :) Fant det for en uke siden :D og har fått veldig masse bra svar :)

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp kjøpt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746076

 

spiller SWTOR på full oppløsning og ligger over 60fps hele veien. Jeg kjører 2 skjermer. Den ene går på grafikken i CPU Intel 2500k som jeg bruker til FB, Surfing etc. Den andre skjermen går på 7870 kortet. Der spiller jeg etc.

 

Når jeg kjører SWTOR på fullt, ligger GPU rundt 45 til 50 grader.

 

Kortet jeg kjøpte har en negativ side.. det er kjøleren. Største dri... kjøleren som er laget. Hadde samme på mitt 6870 kort. Disse kjølerene begynner og støye etter kort tids bruk. Dette pga måten de er laget på + dårlig lager etd. Har bygget om 2 slike kort der jeg har kjøpt nye kjølere. Dette pga støy som irriterte selv når jeg brukte headset...!

 

Så jeg anbefaler deg å kjøpe et som har en annen kjøler. Se etter et kort som har 2 store vifter.

 

lykke til

Lenke til kommentar

Glemte en ting :) Beste kjøp i dag vil være http://www.komplett....aspx?sku=741909 Men det koster litt mer. Etter det jeg har klart lese meg til, er dette faktisk et 7970 kort, som er klokket ned. Så mye for pengene. Samtidig visst du ser på tester ligger dett veldig høyt i forhold til pris :)

 

Dette kortet har den kjøleren jeg ville anbefalt deg å kjøpe ;)

Endret av Tom H.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...