peacee Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Hei jeg ble nettopp ferdig med å skru på min mercedes c180. å seden bagasjelåsen kun låser seg på sentrallås og knappen på nøkkelen min ikke fungerer så trykker jeg på låse dører knappen på dashbordet. probleme mitt er nøkkelen står i tenningen når jeg lukket døren :ooo hvordan kan jeg komme meg inn i bilen min??? veldig idiotisk at den står i tenninga også med tanke på at nå kan egentlig hvem som helst knuse ruta å starte bilen å kjøre.... noen som kan hjelpe meg litt fort? ((
NikkaYoichi Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Falken er flink til å bryte seg inn i biler, uten å ødelegge noe.
xibriz Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Ja, men det koster. Prøv politiet først. Har fått hjelp 2 ganger av de gratis
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=m9snI5tpr2w Det så jo latterlig enkelt ut
peacee Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 Jeg fant den knekte reservenøkkelen å åpnet den. så vridde jeg litt på ledningene så lyste den :OOO wolaa bilen var åpen :D:D snakk om MAKS FLAKS hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå