Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg liker henne, tror jeg har en sjangs... men hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-awWb2dC

Jeg ville anbefalt og bli litt bedre kjent med henne først. Slik som du forklarer deg i første posten, virker det som dere ikke har spesielt mye kontakt. Det å smile til hverandre, si hei og snakke litt sammen på facebook er ting som også skjer mellom venner/venninner og andre bekjente. Start med å føre flere samtaler med henne, både "in real life"og sms eller meldinger/chat på facebook. Når du da etterhvert merker initativ til å ta kontakt også fra hennes side, kan du ta ting litt lengre og spørre om hun vil finne på noe, og gjerne med flere venner de første gangene, så det ikke blir et "kleint" møte

 

Om en jente jeg ikke hadde kjent spesielt godt plutselig hadde kommet bort til meg og spurt om å finne på noe, hadde jeg nok blitt littt satt ut/forvirret og svaret hadde fort vært nei..

Gå forsiktig frem, er rådet jeg vil jeg deg ;)

Endret av Slettet-awWb2dC
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skudd i mørket siden dere allerede taster på facebook: Si noe a la "du, jeg syns du er ei kul jente og ville gjerne likt å bli litt bedre kjent med deg ansikt til ansikt. Hva med å møtes på [sted] for en kaffe/te/brus/gåtur i parken/whatever på [dag som passer deg] klokka [passende tidspunkt]?" Drit i å si "Vil du finne på noe en dag?", da det gir altfor stort rom for å si nei. Det blir som å spørre en kompis om dere skal ta en tur på kino nærmere jul og la det bli med det.

Foreslå noe konkret, men la henne ha vetorett og hvis dagen din ikke passer så spør når det passer for henne. Foreslå også en forholdsvis simpel og ufarlig aktivitet, slik at dere slipper tre timer med klein stemning på hver deres side av et bord hvis ting skulle vise seg å gå i dass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...