Gå til innhold

Avatar - The Legend of Korra (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

På tide at vi får en tråd for denne fantastisk serien. Dette er da oppfølgeren til den suksessfulle serien Avatar - The Last Airbender.

 

legendofkorrahires.jpg

 

Serien utspiller seg 70 år senere, da den neste Avataren Korra må skaffe balanse i verden.

Det har kommet 4 episoder, og som den forrige serien, skal det bli 3 sesonger, eller books.

 

For de som vurderer å begynne å se på dette, vil jeg anbefale og se "Avatar - The Last Airbender" før de begynner på Korra.

 

 

Trailer for Korra:

 

Trailer for den orginale Avatarserien:

Endret av Snuzk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Her var det jammen meg mye liv. Hva synes folket nå som serien er ferdig?

 

Jevnt over synes jeg den var veldig bra. Til tider helt på nivå med Avatar. Den er ikke like godt skrevet, og har ikke like minneverdige karakterer, men action, spenning, musikk og animasjon er fantastisk. Høydepunktet var historien om den første avataren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sesongene hadde sine opp- og nedturer selvsagt. Skurken i sesong 3 var jo veldig bra. Sesong 4 kunne vært bedre syns jeg, skurken der trengte mer juling enn det der. Likte også slutten der de drar på "ferie" sammen, ganske åpen slutt som man kan tolke som man vil. Liker at serieskaperne våger å dra ting i den retningen.

 

Valgte å skrive vagt siden det er sikkert mange som ikke har fått med seg serien og vil ikke spoile for mye. Anbefales. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...