Gå til innhold

Effektivisering av regnskapsdelen


Castman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må virkelig prøve å få effektivisert regnskapsutgiftene på mitt foretak. Info: Er moms pliktig.

 

Regnskapsføreren min fakturer firmaet for cirka 6-8k annen hver måned (totalt 6ganger i året) Og mere blir det siden firmaet "skal" vokse.

 

Idag blir alle fakturaene skrevet ut og levert regnskapsfører. Deretter går han imellom hver eneste ordne og sumerer feks all momsen og omsettningen.

Dette blir tydligvis alt for ineffektivt så dette bør vel kunne gjøres via mitt regnskapsprogram (mamut proffensional)?

 

 

Er det noen som vil dele tips / løsninger for å få ned slike administrative kostnadene til regnskapfører?

 

Kjipt at så mye av fortjenesten skal gå til disse duste-kostnadene staten Norge har opprettet..

 

 

Anyway, takker for all hjelp / tips folkens. Setter meget stor pris på det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Tripletex.no..

 

Vi har gått over til det på 2 firmaer. Alt går utrolig greit!

 

Alt papirløst! Og du gjør det meste av jobben! Og regnskapsfører og eventuelt revisor bare logger inn og gjør sin del/kontroll.!

 

Produktregister, kunderegister, leverandørregister, ordrer og fakturaer lages direkte!

Får du regninger i posten eller andre bilag: Scan dem til pdf filer (Gjerne søkbare), Deretter mailes de til din brukerkonto, og er der i løpet av sekunder.. Der kan du registrere bilaget ditt selv!

 

Enkelt og effektivt!

Meget fornøyd.

 

:)

Skrevet

Dette er vel akkurat det jeg leter etter ja... :)

 

Får ringe dem imorgen og høre litt mer

 

 

 

Takk for hjelpen så langt. Kommer muligens tilbake hvis jeg lurer på noe :)

Skrevet

Ja, det kan jo være lurt :)

 

Hvilke bør jeg teste? Vil helst kanskje ikke ha for mange baller i luften på engang :p Starte med Faktura og regnskap først?

 

Hva bruker du?

Skrevet

Ta det du har behov for. Det ene firmaet har jeg regnskap og faktura, det andre timer og lønn i tillegg. Utrolig praktisk med online timeregistrering og direkte lønnsutbetalinger, samt skatt og mva.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg bruker Wind Regnskap, men hun har bare foreløpig oss som bruker tripletex.

 

Men tror og tripletex har egne regnskapsførere som burde være gode på det.

 

Skal ikke mye arbeid til for regnskapsføreren hvis du selv legger inn fakturaene der de skal være..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...