Gå til innhold

Strømgjennomgang, noen som vet noe som kan roe meg ned?


mhl9540

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karameller er kjipe greier,

gikk selv på elektro,

men fikk ikke en eneste karamell! :p

 

Edit: Det skal sies at jeg er ekstremt nøye når det gjelder å måle etter spenning,

når jeg kobla et sikringskap som jeg visste at lederne ikke var tilkoblet spenning,

tok jeg likevel å målte for spenning hvert 10. minutt. :p

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Fikk du strømgjennomgang gjennom hjertet?

 

Jeg fikk 230V vekselstrøm ved anerikke hvor mange ampere. Skulle dytte alle ledningene inn i en koblingsboks, men hadde glemt å kverke sikringa. Fikk en saftig karamell fra hånda og ut gjennom beinet på samme side, men det var aldri snakk om å sende meg til sykehus eller noe. Tror ikke læreren brydde seg en gang. Følte meg egentlig ikke rar i etterkant av det, og tenkte ikke mer over det. Ble mobba i klassen etterpå fordi jeg visstnok "skreik som ei kjerring".

Lenke til kommentar

Ikke bra... Er mange episoder der folk har fått strømgjennomgang uten å ha oppsøkt lege/sykehus for så å dø av hjertestans senere på kvelden/dager etterpå. Er en grunn til at det er en regel som sier at en skal legges inn til oberservasjon i minst 24 timer, sier legen nei så skal du ikke ta det som et endelig svar..

Lenke til kommentar

Ikke bra... Er mange episoder der folk har fått strømgjennomgang uten å ha oppsøkt lege/sykehus for så å dø av hjertestans senere på kvelden/dager etterpå. Er en grunn til at det er en regel som sier at en skal legges inn til oberservasjon i minst 24 timer, sier legen nei så skal du ikke ta det som et endelig svar..

 

Hehe, jeg fikk ikke noe valg. Jeg ville ikke på overvåkning men ble sendt med "tvang" :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...