Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vel kanskje "kjøre på" som dere sier :p

 

Men vet ikke helt hvorfor, det er bare alderen som gjør meg ganske usikker. Altså siden hun er mye mer moden enn meg og jenter som jeg er vant med. Både rent fysisk og mentalt sett. Og jeg er bare redd det også skal ødelegge det med tanke på at jeg er nok mindre moden og utviklet enn gutter på hennes alder og som er eldre. Føler bare at det blir vanskelig å by noe til henne siden hun som sagt er mye eldre.

 

Når sant skal sies så har det vel seg sånn at vi ved en tilfeldighet har snakket om å gå ut sammen (date), så er ikke bare noe jeg spør om hypotetisk, om det kunne fungert. Bare vet ikke om jeg burde satse på forhold, siden jeg personlig føler at alderen er ganske forskjellig. Ikke at 2 år i seg selv er mye, men at det er stor forskjell mellom det å være 17 og 19 år. Ser jo bare forskjell mellom det på kroppene til en 17. åring og en som er 19 (høres vel utrolig overfladisk ut nå). Men igjen så kan det fungere. Anonym poster: 10775f76111c04b7cc9d649ffe0dc0a7

Lenke til kommentar

Ikke heng deg opp i det fysiske. Det er svært individuelt! Jeg kjenner 17-åringer som ser minst like utviklet ut som 20-åringer.

 

Hvis dere har snakket om å gå på date, hvorfor ikke? :) Se hva som skjer før du begynner å tenke på langvarige forhold!

 

Ja det du sier er vel sant :) Får bare ta det som det kommer og ikke bry meg så mye om alderen ei heller tenke på om jeg er ute etter et forhold eller ikke :blush:Anonym poster: 10775f76111c04b7cc9d649ffe0dc0a7

Lenke til kommentar

Får vel kanskje "kjøre på" som dere sier :p

 

Men vet ikke helt hvorfor, det er bare alderen som gjør meg ganske usikker. Altså siden hun er mye mer moden enn meg og jenter som jeg er vant med. Både rent fysisk og mentalt sett. Og jeg er bare redd det også skal ødelegge det med tanke på at jeg er nok mindre moden og utviklet enn gutter på hennes alder og som er eldre. Føler bare at det blir vanskelig å by noe til henne siden hun som sagt er mye eldre.

 

Når sant skal sies så har det vel seg sånn at vi ved en tilfeldighet har snakket om å gå ut sammen (date), så er ikke bare noe jeg spør om hypotetisk, om det kunne fungert. Bare vet ikke om jeg burde satse på forhold, siden jeg personlig føler at alderen er ganske forskjellig. Ikke at 2 år i seg selv er mye, men at det er stor forskjell mellom det å være 17 og 19 år. Ser jo bare forskjell mellom det på kroppene til en 17. åring og en som er 19 (høres vel utrolig overfladisk ut nå). Men igjen så kan det fungere. Anonym poster: 10775f76111c04b7cc9d649ffe0dc0a7

Kjære, søte, vene, vakre deg, det der har da all mulig grunn til å gå bra.

Og sammen med en som er to år eldre, kommer du til å modnes fort.

:thumbup:

Lenke til kommentar

det er 2 år mellom dere det er ikke mye i det hele tatt! kroppen utvikler seg fra 12-19 år (puberteten)

 

og både du og hu har mest sansynlig ferdig utviklet kropp!

 

det er ganske vanlig med 13 og 14 ...... det er vanelig med 14 og 15 ...... 15 og 16

det er ikke uvannelig med 13 og 15 og heller ikke 15 og 17

 

det er verre med 13 og 15 der er jenta på 13 år mest sansynlig ikke fult utvikla og gutten på 15 er mer enn godt i gang

 

poenget mitt er jo eldre du er jo mindre spiller tallet noen rolle

 

jeg veit om ei på 15 er sammen med en på 19 og en gutt 16 som er sammen med en jente på 19

 

 

så.....

 

 

KJØR PÅ!!

Endret av xtr3zz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...