Gå til innhold

Reklamemengden på HW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hellu, og takk for tilbakemeldinger!

 

Det har vel blitt diskutert side opp og ned når det gjelder dette med reklame.

 

Uansett, en redesign er på vei, der noe av målet er å nettopp gjøre som tamarin ønsker. I tillegg til det så vil man med en gang man skrur av adblock dessverre ende opp med litt ekstra mye. Flere annonser er av typen som vises en gang, andre vises kun enkelte ganger. Derfor vil det være noen ganger man får mer reklame enn andre ganger. Men ja, er vel ikke helt heldig at dere som prøver uten adblock blir "teppebombet", det gir vel ikke akkurat mersmak.. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Først starter dere en tråd om at adblock skader hw.no . så var jeg så snill og deaktivere . desverre var reklamene alt for store og dominerende på siden, så jeg aktiverte likegreit adblock på ny.

 

så tyr dere til metoder for tvinge den hersens reklamen gjennom til folk likevel, da tenker jeg på den plagsomme pandaen dere har pressa inn på siden.

 

Jeg har funnet en metode for å fjerne den også, dere ber rett og slett om det med slik oppførsel.

 

Håper redesignet gir mersmak.

 

så må dere ikke glemme at det finns flere nettsider med samme innhold som dere ;)

 

lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror dette screenshot-et passer bra her:

 

post-90800-0-89911600-1335958996_thumb.png

 

SERIØST?! HVA I SVARTE VAR DETTE FOR NOEN IDE?!

Er det meninga at man skal ha laptoppen på høykant når man leser hos dere eller?!

 

Det er bare latterlig grådighet eller desperasjon fra en gråhåra idiot som leser tall som kan være kilden til noe så latterlig som dette!

 

Jeg slår på adblock igjen og om dere går konkurs så finner noen andre muligheten for å fylle dette behovet, forhåpentlig vis av noen som ikke er helt på trynet!

 

Designet på nettsiden er flott!...... med adblock.

En reklamebanner som dette er imot alt som heter prinsipp for webdesign og brukervennlighet! Det er liksom meningen at det første overblikket på en nettside skal gi oversikt og ikke en 400px høy reklamebanner.

 

Tilogmed itavisen klarer dette med reklameplassering bedre, det bør si sitt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Jadda... Fikk opp banneren ang adblock og fant ut at jeg skulle skru den av for domenet.. Dette var det som kom opp.

 

89273933.png

 

Så nå går adblock på igjen for godt.... Dere fikk en kjangs og missbrukte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...