Gå til innhold

DOS


AES

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager å måtte si det, men Windows ME er den største dritten jeg har vært borti!!!!!!!!!!!!!

 

Har hatt plenty problemer med det og når en kammerat av meg installerte det, ødela det harddisken hans. Fikk ikke til å installere noen opperativsystemer senere, slettet partisjoner og formaterte som bare f... men fikk bare rare feilmeldinger under innstalasjon av Win9x som førte til at instalasjonene ble avsluttet, og Wi2k klarte ikke å installere mer enn halvparten av filene på Harddisken. Trodde jeg hadde sett en del meste med instalasjoner av Windows'er, men dette tar kaka(e itj sekkert at d va ME'n sin feil,men d kom me dein)

 

En annen klarte ikke å instalere ISDN kort, det var helt umulig å få d til å funke under ME... så han hadde ikke andre alternativ enn å gå tilbake til Win98

 

Noen som har opplevd liknende og fått det til?

 

Kjører selv en kombinasjon av Win2k,ME og 98SE (Win 2k som standard)

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at Win ME er den største floppen fra Microsoft's side noen gang. Jeg hadde det inne i begynnelsen etter at det kom ut, men jeg har sjeldent hatt så mye problemer med rebooting, spill, låsing +++

 

Da jeg formaterte disken min, og startet opp men en Boot diskett lagd i Win98 SE sa den at det var en ME Boot diskett.

 

Fikk nå innstallert alt etterhvert, og gikk fort over til Win 2K.

Det OS'et bare rocker.

 

Alle der ute som sitter med 3.1, 95, 98 eller ME

Vurder seriøst og skift til 2000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...