Zeph Skrevet 13. april 2012 Skrevet 13. april 2012 Eg har tre SDHC-kort her. 1: Sandisk Ultra II 4GB, (4) 2: Transcend 4GB (10) 3: Kingston 16GB (4) Problemet er det siste kortet. Det har fungert greit tidlegare, men er blitt svært tregt i det siste. Ved overføring der Sandisk-kortet kjører på 1-3MB/s (mange små filer) går Kingston-kortet ned i 100kB/s. Sletting går like seigt. Sandisk-kortet går fortare enn Transcend og ser ut til å fungere greit. Har tre kort for å verifisere at det ikkje er PC-en som er problemet. Har prøvd både SDHC-lesar og å putte korta rett i PCen. Har formatert Kingston-kortet fleire gonger. NTSF på alle tre. Er kortet klikka eller er det noko eg kan gjere for å få farten opp igjen? Har prøvd å kjøre feilfinning via Windows, men den fant ingenting.
Gjest medlem-82119 Skrevet 14. april 2012 Skrevet 14. april 2012 Det første som slo meg var at kortet var blitt defekt og at lesere slet med å lese innholdet. Dernest ser jeg at andre kommenterer trege kingston minnekort http://www.dustinhome.no/product/5010600800/kingston-microsdhc-32-gb/?ssel=false&intcmp=con_sel men ditt har vel blitt tregt etterhvert. Utover formatering er det vel lite man kan gjøre, kanskje reklamere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå