Gå til innhold

Noen med erfaring fra robonor.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøsiteten til en bedrift viser seg som regel ved reklamasjon og service, ikke salg/levering. Det er i dag lett å selge og levere varer. Det klarer selv svindlere/useriøse aktører. Utfordringen ligger i å holde de fleste kundene fornøyd samt oppfylle sin del av forbrukerkjøpsloven.

 

Så det skulle forundre meg om du ikke får varene dine. Men følger allikevel spent med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

...og derfor enda viktigere med seriøs service. De klarer ikke å konkurrere på pris, og for oss som allerede handler en del fra utlandet så er de utelukket allerede på pris. Og på servicesiden så er det et spørsmål om behov. De gangene eg har svidd en krets/shield eller chip så er det min egen skyld, og service/reklamasjon var utelukket uansett.

 

Eg har vært klar over robonor.no lenge, men har allikevel ikke sett behovet for å handle der kontra de andre nettbutikkene eg bruker til en vesentlig rimeligere pris. Eneste er når eg trenger noe kjapt, men så sterkt behov har eg ikke hatt. enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg bestilte i fra dem. Fikk beskjed de skulle sende varen dagen etter jeg bestilte (spurte de på mail og fikk svar på det). 3 dager etterpå sto det at den ennå ikke var sendt, så jeg sendte en mail til de. De svarte ikke, men dagen etter ble varen sendt. Da var varen sendt 3 dager seinere enn avtalt!

 

Da jeg tok kontakt med dem svarte de meg ikke. Prøvde å sende fler mail, men ingen respons. virker useriøse og lite interesserte i å gjøre kunden fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...