Gå til innhold

Bilder-Mimretråd: hvordan gikk du kledd for 10-15 år siden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg begynte på skolen hadde jeg seff beige bukser, rutete skjorte (skjorten i buksen) og et par rimelig raske briller. No joke.

 

For ti år siden skatet jeg for harde livet, så da var det meste av garderoben min fra DC, Circa, Globe, TSA, és and the list goes on.

 

For fem år siden hadde jeg vel en mer rocka stil. Trange bukser (gjerne sorte og grå), fargede converse og band t-skjorter.

 

Desverre ingen bilder da alle album er hjemme hos mamma og pappa, men sålangt teller jeg et bilde i denne tråden.

 

Edit: ingen bilder

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Mitt beste minne av moten på slutten av nittitallet må være når jeg var i syden i 99 og traff den nydeligste jenta jeg noen gang hadde sett! Ble stormende forelsket med en gang! Jeg var 16, og ho var 14!

 

Da jeg traff ho, en kveld på Disco på hotellet, gikk ho i 15cm høye svarte Buffalo sko, hadde baby-rosa leggvarmere, et kort hvit miniskjørt med folder, og en baby-rosa høyhals genser i pusete strikkestoff, som hadde lange armer, men var så kort at den bare gikk rett nedenfor puppene! Bar, solbrun, og litt rund mage med ring i naveln! Ho hadde langt bleka hår, i høy hestehale, og korketrekker pannelugg! Også røyka ho Prince 100's! Det var den tøffeste og nydeligste jenta jeg noen gang hadde sett, og jeg husker det som det var i går! :)

 

Hun hadde flere par Buffalo sko med seg, og gikk ikke i annet! Selv når ho var ved bassenget på hotellet, eller på stranda hadde ho dem på, og jeg husker jeg syns det var utrolig kult! :) Men, i ettertid tenker jeg at det må jo ha vært utrolig varmt med de skoene i syden-varmen! Men men, mote er mote!

Lenke til kommentar

Kunne vært verre? Du får det jo til å høres ut som det er krise hvis man gikk med noe stygt når man var 6.

 

Jaja, meg for litt mer enn 15 år siden, har ikke noen andre atm. Om jeg tør å vise bilder fra 3-5 år siden veit jeg ikke, haha. Eller konfirmasjonsbildet... Grøss.

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Kunne vært verre? Du får det jo til å høres ut som det er krise hvis man gikk med noe stygt når man var 6.

 

Det var mer ment i et tonefall som betyr "synes jeg har kommet rimelig greit ut av måten mamma kledde meg opp". Skjønner likevel at det kan feiloppfattes.

 

Husker jeg hadde badesko en sommer. Det var heftige saker, det!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...