Gå til innhold

[Løst] Godkjenning av Gaming-PC ~16 000,-


Anbefalte innlegg

Noen spesiell grunn til at du har lagt til det trådløse d-link kortet? Har du ikke mulighet for kablet internett?

 

Jeg har mulighet for kablet internett og jeg foretrekker det, men da snakker vi fort en 20 meter lang kabel fra kjellerstua opp trapen og inn på rommet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

H100 støtter styring av opptill 4 vifter (120x120).. (jeg har 2 som dytter og 2 som drar luften igjennom kjøleribbene)

 

 

3 skjermer får nok bli etterhvert ja:p Selv er jeg heller ingen "superfan" av 3D, men jeg vil ha en skjerm med god bildekvalitet. Vet du forresten om det er plass til 2 lag med vifter og en radiator i det kabinettet jeg har tenkt meg?

Jeg er veldig usikker.. jeg ente opp med dette_kabinettet og der måtte jeg offre ene plassen til 140 viften i toppen for og få plass..samtidig som jeg måtte offre 1 plassen i kabinettet til PCI-E4x porten.. noe som iriterte meg litt.. da jeg ville hatt mitt nettverks kort der. men som du ser så passer det fint inn.. selvom den bygger veldig mye.. (litt mer en 2x120 i lengden.. bredden er normal.. men slangene kommer ut på undersiden av 120 plassen.. noe som gjør at den ble for lang for min del..

 

men jeg har ikke sett så mye på det kabinettet.. men jeg regner med du finner sikkert noen bilder som viser hvordan det ser ut med H100 viften. ettersom den er en temmelig populer cpukjøler.

 

se_vedlagt_bilde 1151632.jpeg

 

Edid: fikset bilde link:

(litt rotete i og rundt kabinettet... pga nettopp flyttet den inn på det rommet den står nå.. og ikke vært hjemme på en stund - mye jobb)

 

Synes da ikke det var så rotete jeg:p Ditt kabinett er nok noen hakk større enn 650D, men jeg tenkte ikke på at det går an å installere den radiatoren bak. I de videoene jeg har sett har den blitt plasert over hovedkortet:) Menmen, jeg vet at det passer med ett lag vifter så hvis jeg ikke får inn to lag er det ingen krise...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...