Gå til innhold

[Løst] Vannkjølingen er montert, men


Anbefalte innlegg

Jeg fikk alt i hus i går(Tusen takk til Techbay)

Jeg fikk satt alt sammen og testet det før jeg fikk det på plass i kabinettet. Det jeg jobber med nå er luft i loopen(så små bobler at det ser ut som det går kullsyre). Jeg har fått ut det meste, men det ser ut som pumpa drar luften ned fra tanken og da blir det gående i loopen. Jeg leste at små luftbobler og litt skum kunne være pumpen, så jeg tok ut det å sjekket den i en primitiv loop, men den tar ikke inn luft.

 

Noen gode råd?

 

Har : 355 pumpe med bitspower topp, ek singel bay res, coolgate 360 rad.

 

Bruker feser veske, men har testet med batterivann med samme resultat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å legge kabinettet litt på siden?

Lenge siden jeg har drevet med vannkjøling, men ofte så løser det seg ved at man lar det står på over natta om du har en sånn ventil for å få ut lufta.

Å "dunke" litt på slangene og bevege litt på dem hjelper også, pass på at du ikke tar i for mye.

Endret av Malvado
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må vel bytte avatar siden D14 nå blir liggende i skapet :)

 

Jeg har snudd kabinettet mye rundt. Har ikke ventil, men jeg bruker tømmeslange til å få ut litt luft. Det som er så dumt er at hver gang jeg starter pc'n, så drar pumpa luft fra res å da blir de boblene som kommer ned til en mil små som ser ut som skum i slangen. Etter noen sekunder ser det ut som jeg har blå melk i pc'n. Jeg lar maskinen stå noen timer nå, så blir det nok noen større bobler som jeg kan lure ut.

 

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...