Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812387491234

Hei!

 

Bare lurte på om det var noen snille sjeler her som kunne hjelpt meg med en Trial invite til SWTOR.

 

Tenkte å teste det nå i påsken :)

 

-Strym

 

Jepp, PM meg epost adresse og navn så skal jeg sende en invite. Alle 25 invitasjoner er tigjengelig om det er noen andre som vil prøve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Tja, du kan jo sjekke her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1402827

 

Selv spiller jeg på Kellian Jarro (og public test server, aka PTS). KJ kan virke litt død med mindre du er i en større guild - det er stort sett ca 30-50 guild medlemmer på til enhver tid i prime time (Lights Verdict guildet).

 

Ellers kan man jo ta en titt på de offisielle server forumene (om du ikke har noe i mot utfattelige mengder trolling, klaging og generell qq-ing). Det kan jo gi deg en indikasjon om aktivitetsnivået på serverene om ikke annet.

 

PVE-RP servere er visstnok generelt mer voksne, mens rene PVP servere generelt tiltrekker seg et litt yngre publikum og er derfor tilsvarende barnsligere (min påstand). Idioter finner du naturligvis overalt, men også hyggelige folk så YMMV og alt det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234

Tja, du kan jo sjekke her: http://www.diskusjon...owtopic=1402827

 

Selv spiller jeg på Kellian Jarro (og public test server, aka PTS). KJ kan virke litt død med mindre du er i en større guild - det er stort sett ca 30-50 guild medlemmer på til enhver tid i prime time (Lights Verdict guildet).

 

Ellers kan man jo ta en titt på de offisielle server forumene (om du ikke har noe i mot utfattelige mengder trolling, klaging og generell qq-ing). Det kan jo gi deg en indikasjon om aktivitetsnivået på serverene om ikke annet.

 

PVE-RP servere er visstnok generelt mer voksne, mens rene PVP servere generelt tiltrekker seg et litt yngre publikum og er derfor tilsvarende barnsligere (min påstand). Idioter finner du naturligvis overalt, men også hyggelige folk så YMMV og alt det der.

 

En ting til - sjekk ut begge factions på serveren(e) du velger, ofte er den ene siden betydelig mer aktiv enn den andre. Du kan ha opptil 8 karakterer på hver server så du kan jo prøve litt her og der før du velger en å levle opp på. Du når adv. klasse på level 10 som er ca 1.5-2 timers spill og burde være nok til å gi deg en følelse av aktivitetsnivået.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...